Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №3
« 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 28 29 »
Дитинство - це унікальний період у житті людини: саме в цей час формується здоров'я, відбувається становлення особистості, досвід дитинства багато в чому визначає доросле життя людини.
За тисячолітню історію людства склалися дві гілки виховання підростаючого покоління: родинне і суспільне. Кожна із цих гілок, представляючи соціальний інститут виховання, володіє своїми специфічними можливостями у формуванні особистості дитини. Сім'я, дошкільні заклади - два важливих інституту соціалізації дітей. Їх виховні функції різні, але для всебічного розвитку дитини необхідно їх взаємодія.
Дошкільний заклад відіграє важливу роль у розвитку дитини. Тут він отримує освіту, набуває вміння взаємодіяти з іншими дітьми і дорослими, організовувати власну діяльність. Однак, наскільки ефективно дитина оволодівати цими навичками, залежить від ставлення сім'ї до дошкільного закладу. Гармонійний розвиток дошкільника без активної участі батьків в освітньому процесі навряд чи можливо.
Головними вихователями своїх дітей є батьки, але виховувати дітей неможливе без певних знань з педагогіки і психології. Батьки нерідко покладаються на свій індивідуальний досвід, не з
...
Читати далі »
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №6 "Пізнайко" вихователем Чередніченко Тетяною Володимирівною було проведено малювання на тему "Яблуко достигле, червоне, солодке". На занятті діти вчилися передавати характерні особливості художнього образу, продовжували удосконалювати навички малювати олівцями округлі форми, вміння розфарбовувати, сприймати розмаїття кольорової гамми; виховували естетичні смаки.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" вихованці старшої групи №5 "Золота рибка" старанно готуються до свята Осені: вивчають пісні та розучують таночки. Адже на свято запросимо багато гостей, щоб подивилися, як виступатимуть "справжні артисти".
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" В ІІ молодшій групі №4 "Чомучки" були проведені ігри з водою "Рибалка" та "Дістань швидше". Діти виконували завдання із задоволенням, приймали активну участь у грі. Вихователь ставив собі за мету розвивати спритність, витримку, дрібну маторику рук, окомір; виховувати павагу до однолітків.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" виховується 150 малюків, з них раннього віку 47 дітей та дошкільного віку 103 дитини.
В закладі функціонує 6 груп: з них раннього віку – 2 та дошкільного віку – 4, одна з яких – логопедична для дітей з вадами мовлення.
Педагогічний колектив ДНЗ №3 "Івушка" налічує 15 педпрацівників, з них: 1 – спеціаліст "вищої категорії", 2 – спеціалісти "першої категорії", 12 – спеціалістів.
Проблема, над якою працює педколектив ДНЗ: "Моральне виховання дітей в світлі спадщини В.О. Сухомлинського".
Головною метою річного плану на 2015-2016 н.р. є забезпечення всебічного та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку, активне впровадження інноваційних освітніх технологій, залучення до активної співпраці батьків у справі виховання і навчання дітей.
Методична робота в закладі сконцентрована навколо пріоритетних завдань педагогічного колективу на 2015-2016 н.р.:
- Формування у дітей патріотичних цінностей та норм шляхом залучення їх до джерел національної культури, побуту, звичаїв українського народу та природи рідного краю;
- Формування емоційно значимої поведінки дітей у природному оточенні;
- Продовжувати створювати умови для збереження оптимального рухового режиму, загартування та зміцнення здоров'я дітей, використовуючи сучасні методи оздоровчо-розвивального напрямку та різноманітну дитячу діяльність.
З метою підвищення педагогічної майстерності в ДНЗ проводяться різноманітні форми методичної роботи. Педагогічні ради відзначаються актуальністю, науковістю, інноваційним підход
...
Читати далі »
|
В І молодшій групі №1 "Капітошка" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" малюків ознайомлюють з музичними іграшками з метою розвитку слуху, відчуття ритму. Використання музичних іграшок є доступною діяльністю для дітей у різних умовах – як на занятті з педагогом, так і в самостійній грі.
|
Діти 1 молодшої групи №2 "Бджілка" ДНЗ №3 "Івушка" дуже полюбляють грати в настільні ігри, зокрема – збирати башточки.
За допомогою гри "Збери башточку" діти закріпляють основні кольори,поняття "більший-менший", "знизу-зверху". Під час цієї гри діти вчаться бути посидючими, доводити почату справу до кінця.
Проста іграшка, а є дуже корисною для розвитку дітей.
|
Багато спільного із сюжетно-рольовими, театралізованими іграми дітей старшої логопедичної групи №3 "Веселка" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" мають будівельно-конструкційні ігри, їх справедливо вважають різновидом творчої гри, оскільки, крім певних знань, моторних, сенсорних навичок, моральних і вольових якостей, вони потребують активної роботи дитячої уяви, нешаблонного мислення, уміння знаходити оригінальні рішення, ініціативно діяти у незвичних ситуаціях. Під час будівельно-конструкційних ігор усі ці якості динамічно розвиваються і випробовуються дітьми в єдності та взаємодії.
Будівельно-конструкційні ігри — різновид творчих ігор, у яких діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обіграючи їх.
|
|
|
|