Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №3
24 квітня 2013 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" було проведено методичне об'єднання для вихователів дітей дошкільного віку, яке підготували і провели вихователі Ромащенко І.А. та Нужна О.В. разом зі своїми вихованцями старшої групи №5 "Золота рибка".Перед собою вони ставили наступні завдання:- Розвивати пізнавальні здібності дітей, здатність аналізувати, робити умовиводи, узагальнення, висувати припущення.
- Виховувати інтерес до логіко-математичної діяльності, прагнення знаходити свої шляхи розв'язання завдань.
- Продовжувати вчити дітей лічити в межах 10, вправляти в розрізненні цифр від 1 до 10, визначенні положення цифр в цифровому ряду. Формувати вміння порівнювати множини за кількістю елементів, визначати відношення "більше", "менше", "порівну".
- Закріпити уміння дітей виконувати найпростіші усні обчислення, виявити рівень розуміння того, що кожне число більше або менше, ніж попереднє чи наступне на 1.
- Продовжувати вчити вимірювати умовною мірою об'єм сипучих речовин.
Під час заняття використовувалося наступне обладнання і роздатковий матеріал:- матеріали до дидактичних ігор "Рятівні круги", "Знайди відмінності", "Цифри в ряд!", "Сусіди чисел", "Змагання човнів", "Розсели жучків";
- умовна мірка-ложка, миска, ємкість, горох, кружечки;
- музичні фонограми.
|
28 березня 2013 року вихованці старшої групи №5 "Золота рибка" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" разом з вихователем Ромащенко І.А. та помічником вихователя Гриценко Л.М. провели дитячий туризм до загальноосвітньої школи №4.Вчитель початкових класів Лодатко Світлана Володимирівна провела для дітей та педагогів екскурсію по школі. Діти з зацікавленістю розглядали класи, їдальню, спортивний зал, коридори.Вчитель розповіла дітям про необхідність навчання у школі, гру "Запали своє віконце в школі". На закінчення екскурсії дошкільнята отримали подарунки на згадку про свій візит до школи.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" 28 лютого 2013 року було проведено колективний перегляд гри-заняття з дидактичною лялькою в І-й молодшій групі №1 "Капітошка" на тему: "Прогулянка до казкового лісу", яке підготувала і показала вихователь Рагутько Олена Борисівна.Для проведення гри-заняття було поставлено наступні завдання:- розвивати у малят уявлення про поведінку за столом (сідати, приставивши стілець, не виходити з-за столу, поки не закінчили їсти, їсти акуратно, користуватися серветкою, дякувати за їжу) та гігієнічні навички під час прийому їжі;
- виховувати основи культури поведінки, самостійність, охайність;
- формувати культурно-гігієнічні навички засобами гри (умивання, витирання під час їжі);
- продовжувати знайомити з особливостями зимової пори року;
- активізувати словник дітей назвами предметів одягу, взуття, посуду.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" 08.02.2013 року було проведено колективний перегляд заняття в середній групі №6 "Пізнайко" на тему: "Догляд за кімнатними рослинами в куточку природи".Для проведення заняття було поставлено наступні завдання: розвивати знання дітей про рослини в куточку природи. Спонукати спостерігати за ними, описувати їх будову (корінь, стебло, листок, квітка), відмічати відмінності у зовнішньому вигляді, уміти називати їх назви (Герань, Аспідістра, Аспарагус, Бегонія крапчаста, Бегонія рекс, Папороть, Клівія, Фікус, Фіалка, Коліус). Виховувати працелюбність, любов до природи, бажання піклуватися про об'єкти природи. Знайомити дітей з умовами життя рослин (повітря, вода, тепло і світло). Вчити доглядати за кімнатними рослинами, використовуючи спеціальний інвентар. Формувати уміння виконувати роботу в певній послідовності за допомогою карток-схем.Використовувався такий інвентар: кімнатні рослини, інвентар по догляду за рослинами (клейонка, лійка з водою, миска з теплою водою, ганчірки, оприскувач, щітка), фартушки, картки-схеми нагадування послідовності роботи.Також було проведено попередню роботу з дітьми: спостереження за рослинами у куточку природи. Спостереження за працею вихователя по догляду за кімнатними рослинами. Дидактичні ігри: "Склади рослину", "Впізнай рослину", "Назви помічників".
|
5 грудня 2012 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" було проведено педагогічну раду на тему: "Систему фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками" за Базовою програмою "Я у Світі" та "Впевнений старт". Під час проведення педагогічної ради завідувачем Кречетовою М.В. було надано інформацію про виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. Було зачитано доповіді на тему: "Інноваційні підходи до оздоровчої роботи з дітьми" вихователем Ромащенко І.А., "Формування здорового способу життя дошкільників" згідно Базового компоненту дошкільної освіти (зі змінами) вихователем Плотніковою О.В. та доповідь з досвіду роботи на тему: "Формуємо валеологічний світогляд дитини" вихователь Рагутько О.Б. Також був обмін думками вихователів на тему: "Здоров'я дитини в садку і в родині. Шляхи удосконалення роботи з батьками з формування здорового способу життя". На кінець педагогічної ради методист Олексієнко Н.В. підвела підсумки та зачитала довідку по результатам тематичного вивчення "Організації фізично-оздоровчої роботи в ДНЗ".
|
22 листопада 2012 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в І-й молодшій групі №2 "Бджілка" було проведено колективний перегляд сюжетно-ігрового заняття на тему "Веселі мавпенята" розроблене вихователем Петровою Ольгою Іванівною.Під час проведення заняття вона ставила наступну мету:- створювати у дітей позитивний, емоційний настрій;
- розвивати увагу, координацію рухів, рівновагу, гнучкість, рухову активність;
- продовжувати вчити дітей володіти своїм тілом у русі;
- пиконувати певний обсяг вправ для профілактики порушень постави та плоскостопості;
- продовжувати вчити дітей ходити по обмеженій площині, наступати, перестрибувати, обминати, переступати предмети;
- паохочувати дітей повзати по гімнастичній лаві, лежачи на животі, підтягуючись руками, та підлізати під дугу;
- продовжувати впроваджувати в заняття нові здоров'язбережувальні технології: самомасаж, масаж вушних раковин, міогімнастика, розвиток дрібної моторики рук, голосові вправи на дихання, оздоровчі хвилинки;
- пміцнювати центральну нервову систему засобами кольоротерапії (жовтий колір), сокотерапії та музикотерапії.
|
|
|
|