Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №3
« 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 28 29 »

В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" дитяча гра є діяльністю, спрямованою на орієнтування в предметній і соціальній дійсності, в якій дитина відображає враження від їх пізнання. Мати дитинство - це передусім мати право на розвиток власної ігрової діяльності, яка є важливою складовою дитячої субкультури. Водночас гра є могутнім виховним засобом, у ній, за словами К.Ушинського, реалізується потреба людської природи. У системі навчання і виховання дошкільників активно використовуються дидактичні (навчальні) ігри, які розвивають спостережливість, уяву, пам'ять, мислення, мовлення, сенсорні орієнтації дітей у розмірах, формах, кольорах, максимально задіюють інтелектуальний потенціал у пізнанні світу і себе.
Логічне мислення формується на основі образного і є вищою стадією розвитку дитячого мислення. Досягнення цієї стадії - тривалий і складний процес, тому що повноцінний розвиток логічного мислення вимагає не тільки високої активності розумової діяльності, але й узагальнених знань про загальні й істотні ознаки предметів й явищ дійсності, які закріплені в словах. Не слід чекати, коли дитині здійсниться 14 років і він досягне стадії формально - логічних операцій, коли його мислення здобуває риси, характерні для розумової діяльності дорослих. Починати розвиток логічного мислення треба в дошкільному дитинстві.
|
 В дитячому садочку №3 "Івушка" кожен день починається з ранкової гімнастики. Ось і діти старшої групи №5 "Золота рибка" з задоволенням виконують комплекс вправ з килимком-парашутом. Виконання вправ на відкритому повітрі сприяє загартуванню організму. Заняття ранковою гімнастикою виховує дисциплінованість, організованість, привчає дотримуватись режиму дня, сприяє виробленню й інших корисних звичок.
|
Ліплення - це створення обємних і рельєфних образів із таких пластичних матеріалів як пластилін, тісто, глина, віск. Робота з пластиліном – заняття не тільки цікаве, але надзвичайно корисне для дітей дошкільного віку.
Ось і діти старшої групи №5 "Золота рибка" ДНЗ №3 "Івушка" з задоволенням працювали над створенням кумедних чоловічків. В процесі лiплення здійснюється розвиток дрібної моторики рук, розумової активності, творчості, художнього смаку.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" було проведено загально-садову розвагу у формі лялькової вистави на тему "Друзі із біди визволять завжди".
Перед проведенням даної розваги музичний керівник ставила наступні завдання: довести до свідомості дітей, що дружба – це насамперед, турбота про інших, чуйність, дбайливість, щирість.
Розвивати увагу, уяву, мислення.
Збагачувати духовний світ дитини. Вчити оцінювати вчинки казкових героїв. Уточнити уявлення дітей про добро і зло. Викликати емоційний настрій, любов до казки, бажання дивитись і милуватись побаченим.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №6 "Пізнайко" була проведена фізкультура на повітрі; на даному занятті розвивали фізичні якості дітей, удосконалювали вміння та навички метати торбинку з піском із-за спини через плече на дальність; вчились реагувати на сигнал вихователя та швидко орієнтуватися у просторі під час гри "Знайди свій будиночок".
|
В садочку №3 "Івушка" пройшов конкурс малюнку на асфальті на тему "Ми за мир!"
А ми ж таки часу не гаєм,
І ні хвилинки не нудьгуєм,
Асфальт майстерно розмалюєм,
Хай оживуть в малюнках мрії,
Тож починаєм разом діять.
Нехай злітає зграя голубів
Як символ миру у блакитне небо.
Бажання кожного без зайвих слів:
Ми хочем миру! Нам війни не треба!
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №6 "Пізнайко" був проведений комплекс рухливих ігор "Ми – веселі малята", який складався з таких рухливих ігор, як:
- "У ведмедя у бору гриби, ягоди беру";
- "Знайди свій будиночок";
- "Біжіть до прапорця";
- "З купинки на купинку".
За мету вихователь ставила сприяти гармонійному розвитку дитини, так як рухи впливають на діяльність сердцево-судинної, дихальної та інших систем організму, збуджують апетит, сприяють міцному сну, збагачують руховий досвід дітей; закріпити та вдосконалити основні вміння та навички з основних рухів (ходьба, біг, стрибки на обох ногах, вміння орієнтуватися в просторі), розвивати фізичні якості: швидкість, спритність, витривалість.
|
Щороку 1 червня у всьому світі відзначають міжнародний день захисту дітей – нашого найдорожчого скарбу, нашої радості і майбутнього.
У малечі повинно бути щасливе дитинство, і тому в ДНЗ №3 "Івушка" кожне дитяче серце зігріте любов'ю і теплом. Працівники нашого дошкільного закладу піклуються про те, щоб очі вихованців світилися радістю і частіше лунав безтурботний дитячий сміх. Так, 25 травня 2015р. для дітей була проведена концертна програма "Хай щастя дитинства не буде кінця". Мета цього заходу: розвивати у дітей вміння створювати собі та іншим гарний настрій; прищеплювати навички вміння слухати один одного, розповідати вірші та виконувати таночки; виховувати в дітей почуття чуйності, доброти, дружби.
|
Літо - це найтепліша пора року. Це час відпочинку, час яскравих фарб і веселощів. Літо - найкраща пора для оздоровлення. Ось і діти групи №5 "Золота рибка" ДНЗ №3 "Івушка" часу даремно не гають, а грають в рухливі ігри, будують пісчані фортеці, малюють на асфальті. Весело та цікаво в садочку!
Яснооке видиво
Здалеку прийшло,
Видимо-невидимо
Квітів принесло.
Дітям стало весело —
Літечко прийшло
І намет над плесами
Голубий звело.
|
29 травня 2015 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" проведено Свято Дитинства.
З малюками та працівниками закладу зустрілися казкові герої такі, як: П'ятачок, Віні-пух, Баба Яга та ін.
|
|
|
|