Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №3
« 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 28 29 »
В групі №5 "Золота рибка" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" була організована виставка під назвою "Моє родинне дерево". Мета цього спільного з батьками заходу - це розуміння батьками того, що завдяки формам роботи з даної проблеми підвищується культура поведінки в родині, формуються та встановлюються довірчі та партнерські відносини в сім’ї між усіма родичами, встановлюються більш тісні взаємини між дітьми та батьками, у дітей виховується любов та повага до членів родини.
|
У дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в І молодшій групі №2 "Бджілка" 22.10.2015 р. було проведено заняття з малювання на тему: "Сонечко".
Вихователь поставила собі за мету:
~розвинути естетичний смак;
~виховати інтерес до малювання;
~навчити дітей малювати фарбами вертикальні лінії пензлем;
~закріпити жовтий колір.
|
Семінар-консиліум з питань адаптації учнів 5-х класів.
21 жовтня у Знам’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 відбувся психолого-педагогічний семінар-консиліум на тему: "Адаптація учнів 5-х класів до середньої школи".
Учасники семінару обговорили проблеми, з якими зустрічаються п’ятикласники. Учителі Кривич Н.М., Пишна О.І поділилися досвідом роботи у 5-х класах.
На семінарі психолог Стрілець В.В ознайомило з результатами вивчення рівня адаптації та тривожності учнів з окремих предметів, надала рекомендації вчителям-предметникам і класним керівникам.
|
Діти групи №5 "Золота рибка" ДНЗ №3 "Івушка" на занятті з математики вивчали цифру 8, її місце в цифровому ряду, повторили цифри від 1 до 7, ”сусідів” цифр, закріпили знання про плоскі геометричні фігури ,їх ознаки під час перегляду навчального мультфільму, а весела фізкультхвилинка разом з мультяшними друзями додала гарного настрою та бажання працювати далі. Цікава наука-математика!
|
Самостійна будівельно-ігрова діяльність в старшій логопедичній групі №3 "Веселка" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" сприяє закріпленню набутих на заняттях умінь і навичок, вирішенню нових конструкційних завдань, що вимагають ініціативи та винахідливості. Якщо на заняттях діти оволодівають лише найтиповішими прийомами роботи, то у грі вони удосконалюють, перебудовують, доповнюють різними деталями одну й ту саму споруду протягом багатьох днів. Створені у грі конструкції можуть бути значно складнішими, ніж виготовлені на занятті. Під час гри найяскравіше виявляються індивідуальні особливості, інтереси, нахили, знання, уявлення дитини, вона самостійно обирає тему будови, придумує нові споруди, розв’язує конструкційні завдання.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" діти старшої групи №5 "Золота рибка" вчяться поєднувати сюжетно-рольові ігри: вигадувати сценарій, розподіляти ролі та діяти відповідно. Під час таких ігор дошкільники дізнаються про професії, збагачується словниковий запас дітей, розвивається діалогічне мовлення.
|
13 жовтня 2015 р. були проведені шкільні спортивні змагання "Веселі козачата" серед учнів 3-х класів, присвячені Дню українського козацтва. Спортивні естафети нагадували забави, у яких кувалася мужність та сила наших славних предків.
За підсумками проведених естафет журі визначило місця:
І місце – команда 3-В класу, класний керівник Зикова Н.О., вчитель фізкультури Самборський О.Б.
ІІ місце - команда 3-А класу, класний керівник Горб Л.В., вчитель фізкультури Романова В.В.
ІІІ місце - команда 3-Г класу, класний керівник Морозова Н.Л., вчитель фізкультури Хандусенко А.Г.
|
Розвиток дрібної моторики рук (особливо різноманітні рухи пальчиків) в дошкільному навчальному закладі № 3 "Івушка" в І молодшій групі № 2 "Бджілка" дуже важливий саме з раннього дошкільного віку. Справа в тому, що в головному мозку людини центри, відповідальні за мову і рухи пальців рук, розташовані дуже близько. Стимулюючи дрібну моторику рук і активізуючи тим самим відповідні відділи мозку, ми активізуємо і сусідні зони, що відповідають за мову. Щоб зацікавити дитину і допомогти їй поповнити свій словниковий запас, оволодіти багатьма навичками і новою інформацією, потрібно перетворити навчання в гру. Для такого розвитку ми використовуємо дуже цікаві ігри з прищіпками.
|
В групі №1 "Капітошка" ДНЗ №3 "Івушка" під час занять з малювання малюків вчать впевненим рухам, вільному переміщенню руки, розвиваючи при цьому емоційну чутливість та виховуючи охайність, бажання малювати, викликають радість творчості.
|
|
|
|