В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" виховується 150 малюків, з них раннього віку 47 дітей та дошкільного віку 103 дитини.
В закладі функціонує 6 груп: з них раннього віку – 2 та дошкільного віку – 4, одна з яких – логопедична для дітей з вадами мовлення.
Педагогічний колектив ДНЗ №3 "Івушка" налічує 15 педпрацівників, з них: 1 – спеціаліст "вищої категорії", 2 – спеціалісти "першої категорії", 12 – спеціалістів.
Проблема, над якою працює педколектив ДНЗ: "Моральне виховання дітей в світлі спадщини В.О. Сухомлинського".
Головною метою річного плану на 2015-2016 н.р. є забезпечення всебічного та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку, активне впровадження інноваційних освітніх технологій, залучення до активної співпраці батьків у справі виховання і навчання дітей.
Методична робота в закладі сконцентрована навколо пріоритетних завдань педагогічного колективу на 2015-2016 н.р.:
- Формування у дітей патріотичних цінностей та норм шляхом залучення їх до джерел національної культури, побуту, звичаїв українського народу та природи рідного краю;
- Формування емоційно значимої поведінки дітей у природному оточенні;
- Продовжувати створювати умови для збереження оптимального рухового режиму, загартування та зміцнення здоров'я дітей, використовуючи сучасні методи оздоровчо-розвивального напрямку та різноманітну дитячу діяльність.
З метою підвищення педагогічної майстерності в ДНЗ проводяться різноманітні форми методичної роботи. Педагогічні ради відзначаються актуальністю, науковістю, інноваційним підходом, а саме:
- Формування якісного рівня патріотичного виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності;
- Формування емоційно значимої поведінки дітей у природному оточенні;
- Формуємо фізично розвинену особистість дошкільника.
В ДНЗ діє творча група, проблеми засідання якої відзначаються актуальністю та сучасним підходом, а саме: "Впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес ДНЗ"
З метою розширення знань педагогів в ДНЗ діє семінар – практикум на тему: "Виховуємо дитину так, щоб в неї були цінності душі".
Для покращення педагогічного процесу в ДНЗ проводяться колективні перегляди, методичні об'єднання.
Важливим у роботі педагогічного колективу є впровадження інноваційних освітніх технологій. Звіти педагогів про роботу над проблемною темою заслуховуються на педгодинах.
З метою реалізації особистісно-орієнтованого підходу до творчого розвитку особистості кожної дитини-дошкільника, в групах діють гуртки:
- Хореографічний "Чобіток";
- "Театральний водограй";
- "Умілі рученята";
- "Мукасолька";
- "Мій рідний край".
Система роботи з патріотичного виховання ведеться на заняттях і в повсякденному житті. З метою формування у дітей любові і поваги до рідного краю в ДНЗ створено міні-музей патріотичного виховання дошкільників та осередки українознавства в групах.
В закладі створені необхідні умови для організації роботи з батьками. В групах обладнані батьківські куточки в приймальних кімнатах, де розміщуються консультативні та інформаційні матеріали: "Для мам і тат про життя малят", "Інформаційний вісник для батьків", "Поради для мам і тат". З метою забезпечення комплексного підходу у роботі з батьками у формуванні особистості дитини, в ДНЗ проводяться загальні батьківські збори. Для налагодження взаємодії ДНЗ та сім'ї з метою повноцінного розвитку дитини за участю батьків проводяться міні-проекти, дискусії, відверті розмови-практикуми.
Групові батьківські збори проводяться за відповідною тематикою з урахуванням віку дітей.
Організаційно-педагогічна робота включає співпрацю з ЗОШ №4 відповідно до спільного плану роботи.
Одним з пріоритетних напрямків діяльності ДНЗ є впровадження в освітній процес кращого педагогічного досвіду. Колектив цікавиться досвідом роботи вихователів інших ДНЗ міста. Особливий інтерес викликає робота музичного керівника ДНЗ №3 Миронової О.В., яка працює за темою:"Художньо-естетичний розвиток дітей дошкільного віку". Нею були підготовлені дитячі балети за творами "Лускунчик", "Лебедине озеро", "Білосніжка і сім гномів", мета яких – розвиток креативних здібностей дітей.
|