Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » Методичний кабінет
« 1 2 ... 30 31 32 33 34 ... 51 52 »
26.11.2015 року відбувся навчальний семінар для вчителів навчально-виховного комплексу «Знам’янська ЗШ-І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей», які надають освітні послуги дітям з психофізичними вадами.
Розглядалися основні напрямки корекційного впливу на дітей з затримкою психічного розвитку.
Затримка психічного розвитку (ЗПР) – це порушення нормального темпу психічного розвитку, в результаті чого дитина яка досягла шкільного віку, продовжує залишатися в колі дошкільних , ігрових інтересів.
При ЗПР діти не можуть включатися в шкільну діяльність, сприймати шкільні завдання і виконувати їх.
Завідуюча міською ПМПК М.Білоконь нагадала вчителям про основні завдання корекційно-виховної роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку.
Учитель загальноосвітньої школи повинен бути готовим не тільки до професійно-педагогічної діяльності зі звичайними дітьми, але й до корекційно-педагогічної роботи з дітьми, що мають психофізичні особливості, результативно проводити корекцію педагогічного впливу на ос
...
Читати далі »
|
19 листопада 2015 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів інформатики, куди були запрошені методист відділу освіти Ліпінська О.Г. та вчителі початкових класів міста, які викладають інформатику.
Присутні мали змогу відвідати відкритий урок у 4-му класі з теми «Графічний редактор. Палітра кольорів, створення та збереження зображень», який провів учитель інформатики ЗШ І-ІІІ ст. № 6 Невкритий І.І.
Вчитель інформатики ЗШ І-ІІІ ст. №3 Сафонова В.В. провела майстер-клас з елементами практичної роботи на тему: «Методика роботи з офісним пакетом OOo4Kids (адаптованим до освітніх потреб) для учнів 2-6 класів». Члени МО отримали відповіді на питання щодо участі дітей в українсько-естонському проекті «Міксіке в Україні» та дистанційного навчання вчителів у КОІППО ім. В.О. Сухомлинського.
Голова ММО, вчитель інформатики НВК, Пашко Ю.О. ознайомила присутніх з авторськими концепціями підручників з інформатики для 7 класу та вимогами по створенню вчителями інформати
...
Читати далі »
|
Навчаючи інших – вчимося самі.
Професія вчителя унікальна. Він навчає інших, і протягом усього життя навчається сам. Навчається самостійно, на різноманітних курсах, у колег і навіть у своїх учнів. Пропускає крізь себе величезні потоки інформації, аналізує, відбирає найцікавіше й найкорисніше, апробовує на практиці й знову шукає щось нове та сучасне. Саме таку структуру роботи сучасного вчителя продемонстрували педагоги загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеню №4 під час засідання міського методичного об'єднання вчителів географії, я
...
Читати далі »
|
11.11.2015 н.р. на базі Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №6 відбулося міське методичне об’єднання вчителів математики, метою якого було вивчення методів активізації пізнавальної діяльності учнів в умовах компетентнісного підходу у вивчені математики. Учасники семінару мали змогу відвідати урок Гвоздєвої І.В. у 5-Б класі на тему «Відрізок. Пряма. Промінь.». Незвичайний захід – захист проектів «Числа Фібоначчі» і «Фрактали» - представила заступник директора з НВР Брикова С.Г. На цих заходах отримали задоволення і нові знання не лише учні 6-Б і 9-А класів, а і глядачі, найактивніші з яких були нагороджені сертифікатами на отримання 12-ти балів.
Крім того, Світлана Геннадіївна презентувала увазі членів ММО виступ «Компетентнісний підхід у побудові моделі сучасного випускника». Активне обговорення викликала доповідь Ціпенко В.О. про використання електронних освітніх ресурсів на уроках математики.
Завдяки теплому прийому і цікавим заходам час минув швидко, а всі учасники залишилися задоволеними.
|
Методичне об’єднання вчителів образотворчого мистецтва.
На початку листопада 2015 року в НВК «Знам’янська загальноосвітня щкола І-ІІІ ступенів № 2-ліцей» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів образотворчого мистецтва. Науково-методична проблема: «Формування художньо-практичного мислення як умова індивідуального розвитку та самовдосконалення учнів».
В засіданні взяли участь 6 вчителів, які викладають образотворче мистецтво в навчальних закладах міста та методист міського методичного кабінету М.Босненко. Визначення основних напрямків роботи методичного об’єднання в навчальному році було головним завданням даного заходу.
Керівник МО Павленко Ірина Миколаївна провела огляд методичної літератури та проаналізувала методичні рекомендації щодо викладання предмета «Образотворче мистецтво» у 2015/2016 навчальному році. Також приділила увагу важливому та актуальному питанню про методичні рекомендації до викладання образотворчого мистецтва в 7-х класах за новою програмою.
В рамках засідання методичного об’єднання членами журі, з числа вчителів образотворчого мистецтва, було підведено підсумки конкурсу «Здай кров заради життя» та визначено переможців в двох вікових категоріях: 9-14 років та 15-22 роки. Даний конкурс проходив в навчальних закладах протягом жо
...
Читати далі »
|
21 жовтня 2015 року у ЗШ І-ІІІ ступенів №6 відбулася інформаційно-методична нарада з вчителями, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Завідувачка міської психолого-медико-педагогічної консультації Н. Білоконь розповіла педагогам про етапи корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
|
20 жовтня 2015 року проведено "Круглий стіл"
з керівниками та секретарями атестаційних комісій закладів освіти на тему:
"Атестація педагогічних працівників як механізм управління якістю освіти та її психологічний супровід. В порядку денному розглянуто питання:
1.Особливості атестації керівних кадрів закладів освіти.
2. Основні вимоги до атестації педагогічних працівників. Н.Шемчук, методист ММК
3. Психологічний супровід атестації педагогічних працівників. М.Босненко, методист ММК
4.Моніторинг результативності навчально-вихованої діяльності вчителя (обмін досвідом) С.Брикова, заступник директора Знам’янської ЗШ І-ІІІ ступенів № 6 з навчально-виховної роботи.
|
Корекційно-педагогічна робота.
У 23 статті Конвенції ООН про права дитини зазначено, що розумово чи фізично неповноцінна дитина повинна проводити життя в умовах, які забезпечили б її гідність, сприяли її упевненості в собі і полегшували б її активну участь у житті суспільства.
Відповідно до цього документу для здійснення корекції порушень у фізичному та психічному розвитку учнів з особливими освітніми потребами має проводитися корекційно-педагогічна робота яка вирішує специфічні завдання зумовлені особливостями психофізичного розвитку учнів.
20 жовтня 2015 року в ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 відбулася нарада вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами.
На нараді розглядалися питання корекційно-розвиткової роботи з учнями, які мають вади психофізичного розвитку.
Досвідом роботи з колегами поділилися вчитель вищої категорії, старший вчитель Зикова Надія Олександрівна та вчитель вищої категорії, вчитель-методист Горб Лідія Василівна.
Завідувач міської ПМПК Білоконь Надія Володимирівна наголосила, що вчитель загальноосвітньої школи повинен бути готовим не тільки до професійно-педагогічної діяльності зі звичайними учнями, але й до корекційно-педагогічної роботи з дітьми, що мають психофізичні особливості. Педагог який працює з дітьми з особливими освітніми потребами повинен також уміти управляти розвитком, навчанням і вихованням учнів, своєчасн
...
Читати далі »
|
8 жовтня 2015 року на базі Знам'янської ЗШ І-ІІІ ступенів №3 була проведена педагогічна практика в рамках обласного семінару для слухачів підвищення кваліфікації вчителів зарубіжної літератури, інтегрованого курсу "Література" та російської мови КЗ КОІППО імені В.Сухомлинського (керівник О.Ревнивцева). Слухачі семінару-практикуму ознайомилися з досвідом роботи вчителів зарубіжної літератури ЗШ І-ІІІ ступенів №3: спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, Заслуженого учителя України С.Грабовської, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, вчителя-методиста В.Шевченко та спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, старшого вчителя Н.Артем, які продемонстрували сучасні уроки високої фахової майстерності з аналізу художніх творів різних жанрів.
Вчитель зарубіжної літератури ЗШ І-ІІІ ступенів №6 І.Невкрита презентувала слухачами свій досвід з проблеми "Стратегія смислового читання як шлях виховання учня-читача".
Завідувач науково-методичною лабораторією гуманітарно-естетичних дисциплін КЗ КОІППО ім.В.Сухомлинського О.Ревнивце
...
Читати далі »
|
Пройшло обстеження мовлення учнів початкових класів шкіл міста. Було виявлено 171 дитину з порушенням мовлення, що негативно впливає на успішне оволодіння грамотою, письмом та читанням.
Міська психолого-медико-педагогічна консультація надає логопедичні поради вчителям початкових класів для використання в роботі.
|
|
|
|