Корекційно-педагогічна робота.
У 23 статті Конвенції ООН про права дитини зазначено, що розумово чи фізично неповноцінна дитина повинна проводити життя в умовах, які забезпечили б її гідність, сприяли її упевненості в собі і полегшували б її активну участь у житті суспільства.
Відповідно до цього документу для здійснення корекції порушень у фізичному та психічному розвитку учнів з особливими освітніми потребами має проводитися корекційно-педагогічна робота яка вирішує специфічні завдання зумовлені особливостями психофізичного розвитку учнів.
20 жовтня 2015 року в ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 відбулася нарада вчителів, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами.
На нараді розглядалися питання корекційно-розвиткової роботи з учнями, які мають вади психофізичного розвитку.
Досвідом роботи з колегами поділилися вчитель вищої категорії, старший вчитель Зикова Надія Олександрівна та вчитель вищої категорії, вчитель-методист Горб Лідія Василівна.
Завідувач міської ПМПК Білоконь Надія Володимирівна наголосила, що вчитель загальноосвітньої школи повинен бути готовим не тільки до професійно-педагогічної діяльності зі звичайними учнями, але й до корекційно-педагогічної роботи з дітьми, що мають психофізичні особливості. Педагог який працює з дітьми з особливими освітніми потребами повинен також уміти управляти розвитком, навчанням і вихованням учнів, своєчасно і результативно проводити корекцію педагогічного впливу на особистість дитини її поведінку і відношення до навчального середовища.
|