26.11.2015 року відбувся навчальний семінар для вчителів навчально-виховного комплексу «Знам’янська ЗШ-І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей», які надають освітні послуги дітям з психофізичними вадами.
Розглядалися основні напрямки корекційного впливу на дітей з затримкою психічного розвитку.
Затримка психічного розвитку (ЗПР) – це порушення нормального темпу психічного розвитку, в результаті чого дитина яка досягла шкільного віку, продовжує залишатися в колі дошкільних , ігрових інтересів.
При ЗПР діти не можуть включатися в шкільну діяльність, сприймати шкільні завдання і виконувати їх.
Завідуюча міською ПМПК М.Білоконь нагадала вчителям про основні завдання корекційно-виховної роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку.
Учитель загальноосвітньої школи повинен бути готовим не тільки до професійно-педагогічної діяльності зі звичайними дітьми, але й до корекційно-педагогічної роботи з дітьми, що мають психофізичні особливості, результативно проводити корекцію педагогічного впливу на особистість дитини та її поведінку.
Чи всі вчителі готові до такої роботи? Методист, що відповідає за психологічну службу М.Босненко запропонувала педагогам виконати тест про мотивацію педагога і задоволеність професією та визначення готовності вчителя до саморозвитку.
В роботі з дітьми з особливими-освітніми потребами вчителі часто стикаються з різноманітними проблемами, що ускладнюють педагогічний процес.
Після роботи з тестом вчителі зрозуміли, що вирішення даних питань не можливе без розвитку та удосконалення особистості вчителя.
|