Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №3
« 1 2 ... 19 20 21 22 23 ... 28 29 »
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №3 "Веселка" працівниками групи разом з вихованцями виконуються всі режимні моменти.
Одним із таких моментів є правильне миття рук дітьми. Для того щоб помити руки не аби як потрібно:
- закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини - здоров'я;
- формувати потребу дбати про своє здоров'я, турботливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати;
- розповісти, що джерелом зміцнення здоров'я і запобігання хворобам є здоровий спосіб життя;
- дати елементарну інформацію про наявність в організмі мікроістот (віруси, бактерії, мікроби), які шкодять здоров'ю;
- продовжувати вчити дітей самостійно мити руки, підставляючи їх під струмінь води;
- закріплювати вміння користуватись рушником, старанно витирати руки після миття.
|
 В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій групі №5 "Золота рибка" дидактична гра є ігровою діяльністю, у якій діти діють за певними правилами і використовують набуті знання. Вона дає змогу створювати умови для різнобічного застосування цих знань, активізації розумової діяльності дітей і при цьому залишається для них цікавою і близькою грою.
Під час дидактичної гри "Живі звуки" у дітей потрібно розвивати пам'ять, увагу, мислення, фонематичний слух, зорову пам'ять; виховувати посидючість, інтерес до знань; вчити дітей виділяти перший звук у словах, складати слова із заданих звуків, збагачувати словник дітей.
Правила гри: діти визначають перший звук у назві кожної предметної картинки на картці і з цих звуків складають слово, розташовуючи звуки в тій самій послідовності, в якій розташовані малюнки на картці.
Матеріал для гри: картки з предметними малюнками
...
Читати далі »
|
 Перше прилучення дітей до трудової діяльності в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №3 "Веселка" відбувається у спільній із дорослим праці, у процесі якої вони опановують найпростіші трудові навички, що є передумовою переходу в недалекому майбутньому до самостійних форм організації трудової діяльності. Основними формами організації праці дітей дошкільного віку в дитячому садку є трудові доручення, чергування, колективна праця.
Уже в середньому дошкільному віці діти починають розуміти працю як потрібну і серйозну справу, а інтерес до трудового процесу поєднувати з інтересом до його результатів. Значно складнішими стають для них трудові завдання. Праця у цьому віці все більше відокремлюється від гри, а епізодичні трудові доручення набувають для них значущості постійних обов'язків. Перед педагогами відкриваються можливості для реалізації програмних завдань виховання позитивних взаємин (працювати дружно, узгоджено, допомагати один одному), формування працелюбства, самостійності, активності та ін.
Основним виховним завданням є вироблення у дітей інтересу, дбайливого ставлення до живої природи, формування
...
Читати далі »
|
Гра-драматизація є обов'язковою складовою дитячого життя. Це такий вид діяльності, який відкриває широкі можливості творчих проявів дитини, є ефективним засобом педагогічного впливу на розвиток особистості. У театралізованій діяльності дитина реалізовує свої потреби у самовираженні, спілкуванні, пізнанні себе. Це чудовий засіб збагачення мовного досвіду дитини.
Так, у дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" у групі №4 "Чомучки" була проведена гра-драматизація казки "Рукавичка" (за бажанням дітей). Метою цього виду діяльності було:
- розвивати у дітей узагальнені уявлення про позитивні моральні якості (доброта, взаємодопомога, чуйність);
- виховувати соціально-моральні якості дітей: організованість, позитивне ставлення до однолітків, бажання досягати певних успіхів під час розігрування знайомих творів у іграх-драматизаціях;
- стимулювати інтерес дітей до ігор-драматизацій;
- продовжувати вчити дітей розігрувати зміст знайомих творів у іграх-драматизаціях, дотримуючись вербальних та невербальних засобів виразності;
- вдосконалювати навички володіння мовою жестів та імітаційними рухами, уміння передавати відповідними рухами дії героїв, наслідувати їх поставу, закріплювати уміння інтонаційно передавати емоційний стан
...
Читати далі »
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" під час заняття з малювання за темою "Веселі долоньки: весняні кущики" вихователь разом з дітьми малювали весняні квітучі кущики долоньками та пальчиками. На занятті діти розвивали творчу уяву, виховували в собі любов до образотворчої діяльності.
При використанні на занятті з малювання такої нестандартної техніки, як малювання долонями та пальцями, діти на підсвідомому рівні долають свою сором'язливість, стають більш відкритими, більш творчими, в подальшому – більш комунікабельними.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" на заняттях з ліплення перед вихователями ставляться певні завдання: розвиток дитячої творчості, озброєння дітей образотворчими і технічними вміннями, створення інтересу до даного виду діяльності. Система навчання в дитячому саду будується таким чином, щоб підготувати дітей до школи.
У системі естетичного виховання дітей ліплення, так само як і малюнок, займає певне місце і має свою специфіку.
|
 В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в І молодшій групі №1 "Капітошка" під час ранкової гімнастики діти вчаться правильно виконувати елементарні фізичні вправи, їх елементи, наприклад стрибки, присідання, ходьбу в строю, і так далі. Вихователь розвиває в дітях дисциплінованість, чіткість рухів. Під час ранкової гімнастики (як і під час уроків фізкультури) в дітях виховується командний дух, активність. Саме ранкова гімнастика пробуджує організм дитини на початку дня, скеровує її на активну діяльність, піднімає настрій.
Дуже важливо ще з раннього віку виховати в дітях любов до заняття фізичними вправами, адже через малу рухливість у дітей вже в ранньому шкільному віці можуть розвинутись хвороби серцево-судинної, ендокринної системи, та інші хвороби, що можуть також мати хронічний характер.
|
Я сестричку доглядаю
Й математику вивчаю
Два кружельця - цифра 8
Наче брязкальце в Марисі.
16 лютого 2015 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій логопедичній групі №4 "Чомучки" було проведено заняття з математики на тему "У гості до їжачка".
Метою даного заняття було:
- розвивати логічне мислення, дрібну моторику рук;
- виховувати свідоме та відповідальне ставлення до навчальної діяльності;
- формувати вміння виконувати прості математичні дії (віднімання та додавання);
- продовжувати вправляти дітей у кількісній лічбі;
- закріпити знання про геометричні фігури.
|
 Однією із основних форм організації фізичного виховання дітей дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" є ранкова гімнастика, яку в дитячих садках проводять щоденно перед сніданком.
Вправи комплексів ранкової гімнастики позитивно впливають на всі фізіологічні процеси організму (дихання, кровообіг, нервову систему тощо), сприяють формуванню правильної постави і профілактики плоскостопості. Музичний супровід вправ створює у дітей бадьорий, піднесений настрій.
Щоденне виконання ранкової гімнастики мобілізує й організовує дітей, приводить їх організм у відповідний робочий стан, сприяє прищепленню необхідних гігієнічних навичок, привчає до регулярних занять фізичною культурою.
У поєднанні з іншими організаційними формами фізичного виховання ранкова гімнастика зміцнює здоров’я і покращує фізичний розвиток дітей, виховує в них моральні та вольові риси характеру.
Робота дошкільного навчального закладу в цілому має спрямовуватися на підтримку, збереження та розвиток здорового способу життя дошкільників, формування мотивації здорового способу життя
...
Читати далі »
|
Напередодні 8 березня в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" вихователь разом з дітьми І молодшої групи "Капітошка" виготовляли вітальні листівки для своїх матусь. Під час виготовлення сувенірів діти вчились охайно виготовляти аплікації; вкладати часточку своєї любові у те, що вони роблять. Вихователь розвивала в дітях самостійність, акуратність. Також в дітях виховувалася повага та любов до жінок в цілому та конкретно до найближчих їм жінок та дівчат – мам, бабусь, сестричок.
Вихователь акцентувала увагу дітей на тому, що для того, щоб подарунок приніс радість, треба робити його з любов'ю. Таким чином, вихователь ще з раннього віку вкладає в дітей те саме "зернятко" моралі, переваги духовного над матеріальним.
|
|
|
|