Гра-драматизація є обов'язковою складовою дитячого життя. Це такий вид діяльності, який відкриває широкі можливості творчих проявів дитини, є ефективним засобом педагогічного впливу на розвиток особистості. У театралізованій діяльності дитина реалізовує свої потреби у самовираженні, спілкуванні, пізнанні себе. Це чудовий засіб збагачення мовного досвіду дитини.
Так, у дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" у групі №4 "Чомучки" була проведена гра-драматизація казки "Рукавичка" (за бажанням дітей). Метою цього виду діяльності було:
- розвивати у дітей узагальнені уявлення про позитивні моральні якості (доброта, взаємодопомога, чуйність);
- виховувати соціально-моральні якості дітей: організованість, позитивне ставлення до однолітків, бажання досягати певних успіхів під час розігрування знайомих творів у іграх-драматизаціях;
- стимулювати інтерес дітей до ігор-драматизацій;
- продовжувати вчити дітей розігрувати зміст знайомих творів у іграх-драматизаціях, дотримуючись вербальних та невербальних засобів виразності;
- вдосконалювати навички володіння мовою жестів та імітаційними рухами, уміння передавати відповідними рухами дії героїв, наслідувати їх поставу, закріплювати уміння інтонаційно передавати емоційний стан персонажів гри-драматизації.
|