Статистика
Онлайн всього: 11 Гостей: 11 Користувачів: 0
|
Головна » 2015 » Листопад » 30
Вшанування пам’яті жертв Голодомору 1932-33 років.
Вшанування пам’яті жертв Голодомору 1932-33 років відбулося 27 листопада у Знам’янській ЗШ І-ІІІ ступенів № 4. Учнями 6-8 класів була підготовлена літературно-музична композиція «Штучний голодомор».
Хвилиною мовчання учні та педагоги вшанували пам’ять жертв великого Голодомору 1932-33 років, який забрав орієнтовно 10 мільйонів людських життів.
Пройдуть роки, зміниться час, але уроки пам’яті повинні залишатися завжди.
Жагучим болем сповнені вірші Антоніни Листопад, складені на підставі свідчень очевидців голодомору 1932-1933 років.
Бозю!
Що там у тебе в руці?!
Дай мені, Бозю, хоч соломинку…
Щоб не втонути в Голодній Ріці.
Бачиш, мій Бозю, я ще – дитинка,
Тож підрости хоч би трохи бодай.
Світу не бачив ще білого, Бозю.
Я – пташенятко, прибите в дорозі.
Хоч би одненьку пір’їночку дай.
Тато і мама – холодні мерці.
Бо
...
Читати далі »
Категория: ЗШ №4 |
Просмотров: 320 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 30.11.2015
|
|
"Згадайте нас - бо ми колись жили.
Зроніть сльозу і хай не згасне свічка!
Ми в цій землі житами проросли,
Щоб голоду не знали люди вічно."
Традиційно, в четверту суботу листопада, в Україні відзначають пам’ятний день жертв Голодомору 1932-33 років. У зв’язку з Днем пам’яті жертв голодоморів з метою гідного вшанування пам’яті жертв геноциду Українського народу 28 листопада 2015 року відбулася скорботна хода та мітинг-реквієм біля пам’ятного знаку жертвам голодоморів та політичних репресій.
Сьогодні голодомор – не історична давнина, а глибока духовна рана, яка нестерпним болем пронизує пам’ять і його очевидців, і сучасне покоління.
Щорічно вихованці НВК беруть участь у пам’ятних заходах у зв’язку з цією скорботною датою.
У навчальному закладі учасниками гуртка «Історичне краєзнавство: Кіровоградщина» здійснюється пошукова роботи, пов’язана з голодоморами українського народу.
27 листопада поточного року проведено Єдиний урок Пам’яті жертв голодоморів «Скорботна свічка пам’яті». Під час уроків історії
...
Читати далі »
|
26.11.2015 року відбувся навчальний семінар для вчителів навчально-виховного комплексу «Знам’янська ЗШ-І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей», які надають освітні послуги дітям з психофізичними вадами.
Розглядалися основні напрямки корекційного впливу на дітей з затримкою психічного розвитку.
Затримка психічного розвитку (ЗПР) – це порушення нормального темпу психічного розвитку, в результаті чого дитина яка досягла шкільного віку, продовжує залишатися в колі дошкільних , ігрових інтересів.
При ЗПР діти не можуть включатися в шкільну діяльність, сприймати шкільні завдання і виконувати їх.
Завідуюча міською ПМПК М.Білоконь нагадала вчителям про основні завдання корекційно-виховної роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку.
Учитель загальноосвітньої школи повинен бути готовим не тільки до професійно-педагогічної діяльності зі звичайними дітьми, але й до корекційно-педагогічної роботи з дітьми, що мають психофізичні особливості, результативно проводити корекцію педагогічного впливу на ос
...
Читати далі »
|
|
|
|
| | |