Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|
Головна » 2015 » Листопад » 16
Пройшов конкурс веселих та кмітливих під назвою "Вогонь помилок не прощає"
В житті людей вогонь відіграє дуже важливу роль. За його допомогою люди обігрівають собі житло та готують їжу, плавлять руду, вогонь заставляє рухатися машини, пароплави, літаки, допомагає виробляти електроенергію.
Вогонь приносить користь, якщо людина користується ним обережно, дотримуючись необхідних правил безпеки.
Але вогонь може перетворитися на справжнє лихо для людини, якщо необережно ним користуватися, порушувати правила пожежної безпеки.
13 листопада 2015 року у рамках тижня пожежної безпеки в 3 класі Знам’янської ЗШ І – ІІІ ст. №7 пройшов конкурс веселих та кмітливих під назвою «Вогонь помилок не прощає».
Під керівництвом свого вчителя Іваненко І.І. школярі пригадали правила користування електричними приладами, вчилися телефонувати до пожежної служби, аби повідомити про пожежу, змагалися у виконанні різних ситуаційних завдань. Та, мабуть, найважче і найцікавіше було брати участь у конкурсі &laq
...
Читати далі »
Категория: ЗШ №7 |
Просмотров: 380 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 16.11.2015
|
|
Пожежна безпека
13 листопада під час години спілкування за ініціативи класного керівника Василенко Н.В. учні 8-Г класу ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 мали змогу зустрітися з державними інспекторами з пожежного нагляду ДПРЧ-18 Дзюбою А.В. та Мариничем І.О. Діти прослухали лекцію про найпоширеніші причини виникнення небезпечних ситуацій з вогнем у побуті, а також в ході невимушеної бесіди отримали відповіді на питання, що стосуються важкої праці вогнеборців. Висловлюємо щиру вдячність керівництву ДПРЧ-18 та нашим гостям за цікаву та змістовну зустріч.
--
|
Моделювання ситуацій у вигляді інтерв’ю, взятого у вогню
"Як я з’явився?'
Мета: через моделювання ситуації, переносу її на себе закріпити знання кожної дитини про вогонь, причини його виникнення, наслідки його поширення, значення його в життєдіяльності людини; дати змогу дитині-респонденту якнайкраще уявити себе Вогнем і вже від його імені відповідати на запитання інтерв’юерів, використовуючи потрібну інтонацію, зовнішній вигляд, який притаманний Його Величності Вогню; розвивати логічне мислення, уяву та артистизм; виховувати в собі вимогу поважно ставитися до вогню через правильне поводження з ним.
Матеріали: костюм Вогню, мікрофон, трибуна для респондента.
Попередня робота: бесіди про пожежі, їх причини, наслідки, розглядання ілюстрацій та виведення правил пожежної безпеки.
Інтерв'ю є особливим способом отримання інформації, і являє собою живий ціленаправлений діалог, у процесі якого спеціально підготовлений інтерв’юер задає питання респонденту, керуючись визначеною метою і комунікативною тактикою.
До старшої логопедичної групи №1 «Розвивайки» ДНЗ №6 «Сонечко» завітав поважний гість - Його Величність Вогонь. І діти отримали змогу взяти у нього інтерв’ю.
Його Величності вихованці задали такі питання:
- Як ти зявляешься?
- Що станеться, якщо за тобою не слідкувати?
- Чому дорослі нам забороняють з тобою гратися?
- Яку користь
...
Читати далі »
|
Для малюків середньої групи “Веселка “ ДНЗ №7 “Козачок” вихователь Родич С.І. приготувала Для малюків середньої групи “Веселка “ ДНЗ №7 “Козачок” вихователь Родич С.І. приготувала цікавий дослід “Припинення горіння свічки без доступу повітря“. Завдяки цьому досвіду малят навчали як треба діяти в екстремальній ситуації, що невеличке полум’я можна загасити накинувши на нього ковдру чи будь яку іншу тканину.. Завдяки цьому досвіду малят навчали як треба діяти в екстремальній ситуації, що невеличке полум’я можна загасити накинувши на нього ковдру чи будь яку іншу тканину.
|
13-14 листопада 2015 р. в м. Кіровоград відбулася Першість області з гандболу серед юнаків 2001-2002 року народження, в якій взяли участь вихованці Знам’янської КДЮСШ (тренер-викладач Лежненко М.Ю.). Із п’яти команд учасників команда м. Знам’янки посіла ІІ-ге місце, програвши у фіналі команді м. Кіровограда.
Кращими гравцями у складі нашої команди були Кладницький М., Норов А., Ігранов Б.
Категория: КДЮСШ |
Просмотров: 455 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 16.11.2015
|
|
11.11.2015 н.р. на базі Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №6 відбулося міське методичне об’єднання вчителів математики, метою якого було вивчення методів активізації пізнавальної діяльності учнів в умовах компетентнісного підходу у вивчені математики. Учасники семінару мали змогу відвідати урок Гвоздєвої І.В. у 5-Б класі на тему «Відрізок. Пряма. Промінь.». Незвичайний захід – захист проектів «Числа Фібоначчі» і «Фрактали» - представила заступник директора з НВР Брикова С.Г. На цих заходах отримали задоволення і нові знання не лише учні 6-Б і 9-А класів, а і глядачі, найактивніші з яких були нагороджені сертифікатами на отримання 12-ти балів.
Крім того, Світлана Геннадіївна презентувала увазі членів ММО виступ «Компетентнісний підхід у побудові моделі сучасного випускника». Активне обговорення викликала доповідь Ціпенко В.О. про використання електронних освітніх ресурсів на уроках математики.
Завдяки теплому прийому і цікавим заходам час минув швидко, а всі учасники залишилися задоволеними.
|
Екскурсія – огляд «Пожежна частина»
проведена вихователями ДНЗ №2 «Теремок»
Екскурсія – огляд в пожежну частину була організована і проведена вихователями Полєхою О.Г. та Степановою І.А. Взяли участь в екскурсії діти старших груп «Полуничка» (вихователі Полєха О.Г., Степанова І.А., помічник вихователя Хомко Л.О.) та «Яблучко» (вихователь Велика Я.В., помічник вихователя Великоча О.В.) та вихователь – методист Чуракова С.С.
В пожежній частині малят радо зустрів інспектор ППРЧ -18 Шмалько Ю.О. Зауважив, що головний девіз пожежників – рятівників «Запобігти, врятувати, допомогти». Далі екскурсію продовжив старший пожежник Яровий П., який познайомив дошкільнят з пожежною машиною а також з машиною для оперативно – рятувальних дій та з їх укомплектуванням. Яровий Павло (старший пожежник) продемонстрував на собі комбінезони, які використовуються при різних типах пожеж. Також діти відвідали кімнату, в якій пожежники – рятівники проходять навчання, кімнату для відпочинку та кімнату для спортивної розрядки. Діти були в захваті, задавали цікаві питання пожежникам, які із задоволенням відповідали на них. Наостанок дошкільнята сфотографувались з пожежниками та завірили, що деякі з них готові бути пожежниками – рятівниками.
Дана екскурсія відбулась в рамках Тижня знань пожежної безпеки «Вогонь наш друг, та не завжди, - чекати можна і біди!», який проходив з 9 по 13 листопада. Вихователями середніх груп «Гномики», «Калинка» та старших груп «Полуничка&r
...
Читати далі »
|
Єдиний відкритий урок на тему: "Безпека на дорозі – безпека життя!"
13 листопада 2015 року в рамках Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху в 1-11 класах був проведений Єдиний відкритий урок на тему: «Безпека на дорозі – безпека життя!». Уроки пройшли у формі вікторин, презентацій, усних журналів, практичних занять. Були переглянуті відеофільми та мультиплікаційні фільми. Діти знову повторили правила поведінки на дорозі, дорожні знаки, зрозуміли, що дотримуватись правил безпеки – це значить зберегти життя.
|
Круглий стіл
13 листопада 2015 року в 5-А класі (класний керівник – Кривич Н.М.) пройшов виховний захід у формі круглого столу на тему: «Вогонь наш друг, та не завжди – чекати можна і біди!».
Діти жваво обговорювали тему години спілкування, реагували на запитання, виконували різноманітні завдання.
На заході були присутні заступники директора з навчальної та виховної роботи Москаленко Л.І. та Кубрак О.П.
--
Наталия Василенко
|
Міні-урок в історію виникнення казки "Країна якої немає на карті"
Казок на світі є багато.
І веселих , і сумних.
То ж чи можемо
Прожити ми без них?
Казка - невід'ємна частина дитинства, згусток людської мудрості, досвіду, результат роботи свідомості і підсвідомості.Навряд чи знайдеться людина, яка малою не слухала безліч самих різних історій. Подорослішавши, переказуємо казки своїм дітям, вони розуміють їх по-своєму, вимальовуючи в уяві образи дійових персонажів і переживаючи власні емоції. Це перший літературний твір у житті кожної людини і цікаво, що цей літературний жанр виник не на порожньому місці. У давні часи, він носив усний характер і передавався з покоління в покоління. Більше того, цей жанр є піонером у становленні безпосереднього літературного процесу в житті людства. Казка завжди йшла в ритмі з часом і повністю відображала ті домінуючі орієнтири, які були властиві людству в певний період його історії. Казка займає одне з найвагоміших місць у світовій художній літературі, вчить дітей мріяти, підкреслювати головне, індивідуальне в образі, узагальнювати істотні ознаки, посилює розумову діяльність.
Чому саме казка? Та тому, що мистецтво, література - багатюще джерело переживань і стимул для моральних, інтелектуальних і естетичних почуттів. В естетичному розвитку саме казка відіграє велику роль. Діти пізнають світ не тільки розумом, але й серцем, і не лише пізнають, а й відгукуються на події і явища навколишнього світу, висловлюють своє ставлення до добра і зла. Через казку загострюється вразливість дітей до всього прекрасного в житті і природі. Казка для дитини - це реальні
...
Читати далі »
|
Діти старшої логопедичної групи “Ромашка” ДНЗ №7 “Козачок” повторювали та закріплювали знання правил пожежної безпеки навіть на занятті з малювання. Малюки старанно малювали пожежну машину та розповідали про її призначення, а також говорили про те як треба себе поводити, щоб не виникла пожежа.
|
13 листопада 2015р у гості до дітвори ДНЗ№7 «Козачок» завітали рятувальники оперативно-рятувального загону нашого міста на пожежній машині. Діти мали змогу ознайомитися з правилами пожежної безпеки, розширити уявлення про роботу пожежників, про способи гасіння пожеж та транспорт спеціального призначення. Рятувальники пожежної частини розповіли, як оперативно-рятувальні загони реагують на сигнал тривоги, як від їх швидкості і злагоджених дій залежить життя людей. Найбільше усім запам’ятався огляд пожежної машини . Всі фотографувались поруч з технікою та мали змогу роздивитись костюми, в яких працюють пожежні.
Після побаченого і почутого кожна дитина глибше розуміє важливість та героїчність професії пожежника. Ця зустріч дала можливість познайомити дітей з професією героя-рятувальника та навчити їх безпеці життєдіяльності.
|
|
|
|