Моделювання ситуацій у вигляді інтерв’ю, взятого у вогню
"Як я з’явився?'
Мета: через моделювання ситуації, переносу її на себе закріпити знання кожної дитини про вогонь, причини його виникнення, наслідки його поширення, значення його в життєдіяльності людини; дати змогу дитині-респонденту якнайкраще уявити себе Вогнем і вже від його імені відповідати на запитання інтерв’юерів, використовуючи потрібну інтонацію, зовнішній вигляд, який притаманний Його Величності Вогню; розвивати логічне мислення, уяву та артистизм; виховувати в собі вимогу поважно ставитися до вогню через правильне поводження з ним.
Матеріали: костюм Вогню, мікрофон, трибуна для респондента.
Попередня робота: бесіди про пожежі, їх причини, наслідки, розглядання ілюстрацій та виведення правил пожежної безпеки.
Інтерв'ю є особливим способом отримання інформації, і являє собою живий ціленаправлений діалог, у процесі якого спеціально підготовлений інтерв’юер задає питання респонденту, керуючись визначеною метою і комунікативною тактикою.
До старшої логопедичної групи №1 «Розвивайки» ДНЗ №6 «Сонечко» завітав поважний гість - Його Величність Вогонь. І діти отримали змогу взяти у нього інтерв’ю.
Його Величності вихованці задали такі питання:
- Як ти зявляешься?
- Що станеться, якщо за тобою не слідкувати?
- Чому дорослі нам забороняють з тобою гратися?
- Яку користь ти приносиш людям?
- Яку шкоду ти завдаєш?
- Чого ти боїшся?
- Як би люди жили без тебе?
Кожна дитина за бажанням мала змогу побути респондентом- Його Величністю Вогнем. Ця форма роботи не тільки закріпила та узагальнила знання, отримані раніше, а й викликала емоційне відлуння в сердцях малечі по відношення до пожежі та пожежної безпеки.
Вихователь Юлія Віровка
|