Статистика
Онлайн всього: 7 Гостей: 7 Користувачів: 0
|
Головна » 2014 » Травень » 22
В травні в ДНЗ №2 пройшли інтегровані підсумкові заняття в старших групах "Калинка", "Гномики", "Бджілка". На заняттях брались до уваги показники успішності по таким розділам: "Мова рідна, слово рідне", "Художня література", "Дитина у довкіллі", "Віконечко в природу", "Математична скарбничка" по програмі "Дитина" та "Впевнений старт".
Діти старшої групи "Калинка" (вих. Ткаченко Т.В., Жук О.В.) по всім розділам програми показали достатній рівень знань, високий рівень діти продемонстрували по розділу "Математична скарбничка" (рахують в межах 100, виконують приклади на додавання і віднімання в межах 100), тому що на базі цієї групи, починаючи з ІІ молодшої групи, проводився профіль "Навчання ранньому рахунку по методиці М.Зайцева".
Діти старшої групи "Гномики" (вих. Шаповал Н.В., Коханевич А.О.) по всім розділам програми показали достатній рівень, особливо заслуговують уваги художні здібності дітей, адже на цій групі 3 роки функціонував гурток "Юні художники" (малювання нетрадиційними способами). Роботи дітей постійно були виставлені на стенді "Перлинки дитячої творчості". Роботи дітей вирізняються неординарністю, нетрадиційністю, а також високим художнім рівнем виконання.
Діти старшої логопедичної групи "Б
...
Читати далі »
|
Сучасна освіта України орієнтується на вітчизняні здобутки і водночас на вимоги європейської спільноти до ступеневої освіти, освіти упродовж усього життя. Закони України у царині освіти, Базовий компонент дошкільної освіти, Державні стандарти дошкільної та початкової освіти, програмові основи начального процесу, компетентісний підхід до визначення освідченості дошкільників, забезпечують вертикаль наступності дошкільної та початкової ланок освіти.
В ДНЗ №2 "Теремок" оволодіння дітьми знаннями і навичками відбувається лише у поєднанні з усіма процесами життєдіяльності дошкільника, носить цілеспрямований, систематичний характер, завдяки чому формується комплексна готовність систем і функцій організму, фізичного стану, психіки, розумових здібностей, індивідуально – особистісних характеристик дитини до систематичного навчання у школі.
Гармонійний, всебічний, особистісний розвиток дитини в умовах ДНЗ №2 "Теремок" пов'язаний з оволодінням дитиною вміннями і навичками, які можна розглядати як базові у формуванні загальнонавчальних умінь і навичок. До їх складу входять: організаційні, загальнопізнавальні, загальномовленнєві, контрольно-оцінні.
Контрольно-оцінні навички і уміння в нашому дошкільному закладі перевіряються за допомогою моніторинга успішності і готовності до школи дітей старшого дошкільного віку. Даний моніторинг проводиться шляхом
...
Читати далі »
|
21 травня 2014 року в ДНЗ №2 "Теремок" відбулась педагогічна рада по темі "Розвивальне середовище як обов'язкова умова забезпечення ефективного всебічного розвитку дітей дошкільного віку". Були присутні педагоги закладу, завідувач, медпрацівники.
Завідувач ДНЗ №2 "Теремок" Мазур О.В. підсумувала роботу закладу за 2013-2014 навчальний рік, а саме:
- ознайомила з підсумками атестації педагогічних кадрів за 2013-2014н.р.: Компанієць А.В. присвоєна "вища кваліфікаційна категорія"; Щаві Н.В., Єніній Ю.В. підтверджено кваліфікаційні категорії "спеціаліст";
- познайомила зі станом роботи ОП та ОБЖД в ДНЗ №2 за 2013–2014н.р.
Вихователь-методист ДНЗ №2 Чуракова С.С. ознайомила педагогів із сучасними підходами до створення розвивального середовища у сучасному дошкільному закладі. Педагоги закладу підготували презентацію особливостей осередків розвивального середовища в різних вікових групах. Чуракова С.С. познайомила із підсумками навчально-виховної роботи з вихованцями ДНЗ №2 "Теремок" у 2013-2014н.р.; повідомила про досягнення вихованців закладу, здобуті в цьому навчальному році; зазначила недоліки в роботі педагогів, а також разом з колективом намітили шляхи їх вирішення на наступний 2014-2015н.р. Також познайомила із моніторингом успішності і готовності діте
...
Читати далі »
|
В травні 2014 року в середній групі №2 "Калинка" проведене підсумкове заняття з аплікації. В ході заняття діти мали змогу показати на практиці набуті знання. Діти вправно працюють з пластиліном, застосовуючи різноманітні прийоми. Діти вправно працюють зі стекою, задумують сюжет майбутнього виробу та отримують задоволення від результату своєї праці.
Моніторинг вмінь дітей, який проводився на занятті, показав, що діти мають достатній та високий рівень вмінь.
|
Вихователі Криворучко А.О. та Доля А.А. весь рік працювали над впровадженням в роботу з дітьми теми "Казкотерапія". Для цього ними облаштоване розвивальне середовище не тільки в груповій кімнаті, а й на майданчику, де продовжується дана робота.
Діти під керівництвом вихователів не тільки знайомляться з казками, обговорюють поступки героїв, а й самі втілюються в ролі і проживають казку та різні ситуації по-новому. Така форма роботи сприяє формуванню у дітей загальноприйнятих норм поведінки, корекції негативних проявів та дає змогу виправити ситуації та придумати гарний кінець різним історіям.
|
Традиційно, напередодні Дня захисту дитинства, в дошкільному закладі №4 "Ромашка "проводиться Тиждень дитини дошкільника.
В ході Тижня з дітьми проводяться різноманітні розважальні форми роботи, які дають змогу кожному вихованцю знайти свою улюблену творчу або іншу діяльність та проявити свої здібності.
В цьому році Тиждень дитини-дошкільника в ДНЗ №4 буде проведено з 26 травня 2014 року, а закінчиться він загальносадовим святом 02 червня 2014 року. В ході Тижня з дітьми заплановані різноманітні ігри, розваги, міні-вистави, драматизації та інші форми роботи, які сприяють розвитку дитячої творчості та підтриманню емоційно-піднесеного настрою.
|
Випускні свята найзворушливіші серед низки свят, які проводяться в дошкільному закладі, адже ми - педагоги - випускаємо своїх вихованців до школи, у самостійне життя. З молодшої групи ми раділи першим успіхам дітей, виправляли помилки на заняттях, хвилювалися під час перших виступів... І тому випускний бал - це підсумок кропіткої щоденної співпраці з дітьми та батьками. От чому підготовці до святкування приділяється велика увага.
Випускні свята відбудуться:
- 23 травня 2014 року в групі №6 о 15:30;
- 30 травня 2014 року в групі №3 о 15:30.
|
14 травня 2014 року в ДНЗ №4 "Ромашка" відбулося засідання психолого-медико-педагогічної комісії.
Голова комісії - Білоконь Н.В., секретар - Федунець І.О., члени комісії - вчителі-логопеди закладу Голованова О.О., Демченко Н.М.
В ході роботи комісії обстежені діти у кількості 36 осіб та сформована група для дітей з порушенням мовлення, яка налічує 20 осіб.
|
В старшій групі №6 "Золоті зернятка" ДНЗ №4 вихователі приділяють велику увагу співпраці з батьками своїх вихованців.
В групі створене належне інформаційне середовище, де батьки отримують необхідну інформацію щодо виховання дітей старшого дошкільного віку.
Вихователями оформлені рубрики для покращення роботи з батьківською аудиторією. Серед них такі:
- "Цікаве для батьків" (підготовка дітей до школи);
- "Увага, конкурс!" (дає можливість виявити творчі таланти родині);
- "Мудрі думки" (вислови видатних педагогів щодо виховання дітей);
- "Куточок здоров'я" (співпраця з медичною сестрою ДНЗ та родиною);
- "Потеряшка" (дає можливість дітям та батькам знаходити загублені речі);
- "Батьківська скринька довіри" (дає можливість батькам висловлювати вільно свої думки).
Зважаючи на прогресивний розвиток та виховання молодого покоління новинкою групи було створення рубрики "До уваги майбутніх батьків". Дана рубрика дає змогу розширити уявлення про педагогіку щастя (пренатальне виховання дитини до її народження).
Батьки із задоволенням сприймають інформацію та перечитують консультації, які підготовлені вихователями.
|
В групі "Колобок" ДНЗ №4 працюють з дітьми раннього дошкільного віку вихователі Закотюра Т.І. та Рябуха А.Л. Вихователі спрямовують свою діяльність на всебічний розвиток дітей. Задля реалізації цієї мети в групі накопичується матеріали з теми "Арттерапія та пальчикові ігри", дані матеріали широко використовуються в різноманітних видах діяльності. Результатом впровадження даних методик є компетентність дітей, адже розвиток дрібної моторики сприяє розвитку мислення, а арттерапія розвиває естетичний смак та творчі здібності.
Ведеться робота з батьками в даному напрямку, адже батьки є повноправними учасниками навчально-виховного процесу.
Щоб поділитися результатами зображувальної діяльності вихователі створюють підбірку дитячих робіт під назвою "Маленька скарбничка моїх творчих робіт" та дарують її батькам.
Таким чином батьки можуть переконатися, що діти народжуються талановитим, саме головне працювати над розвитком творчих здібностей кожного.
|
В травні 2014 року на базі дошкільного навчального закладу №4 "Ромашка" проведене методичне об'єднання для вчителів-логопедів дошкільних закладів.
Учасники методичного об'єднання працювали над темою "Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з особливими потребами". В ході роботи відбувся перегляд роботи з дітьми (заняття проведене вчителем-логопедом Демченко Н.М.) та презентація виставки дидактичних матеріалів, підготовленою вчителем-логопедом Головановою О.О.
Учасники методичного об'єднання під керівництвом методиста по дошкільному вихованню Скляровської Л.Д. та завідувача міської медико-педагогічної комісії Білоконь Н.В. проаналізували інноваційні тенденції, які відбуваються в логопедії та позитивно впливають на розвиток мовлення та розвиток дитини в цілому.
Вихователі логопедичної групи Макущенко Н.А. та Дордюк С.В. брали активну участь у корекційній роботі.
|
|
|
|