В травні в ДНЗ №2 пройшли інтегровані підсумкові заняття в старших групах "Калинка", "Гномики", "Бджілка". На заняттях брались до уваги показники успішності по таким розділам: "Мова рідна, слово рідне", "Художня література", "Дитина у довкіллі", "Віконечко в природу", "Математична скарбничка" по програмі "Дитина" та "Впевнений старт".
Діти старшої групи "Калинка" (вих. Ткаченко Т.В., Жук О.В.) по всім розділам програми показали достатній рівень знань, високий рівень діти продемонстрували по розділу "Математична скарбничка" (рахують в межах 100, виконують приклади на додавання і віднімання в межах 100), тому що на базі цієї групи, починаючи з ІІ молодшої групи, проводився профіль "Навчання ранньому рахунку по методиці М.Зайцева".
Діти старшої групи "Гномики" (вих. Шаповал Н.В., Коханевич А.О.) по всім розділам програми показали достатній рівень, особливо заслуговують уваги художні здібності дітей, адже на цій групі 3 роки функціонував гурток "Юні художники" (малювання нетрадиційними способами). Роботи дітей постійно були виставлені на стенді "Перлинки дитячої творчості". Роботи дітей вирізняються неординарністю, нетрадиційністю, а також високим художнім рівнем виконання.
Діти старшої логопедичної групи "Бджілка" (вих. Пастухова Л.А., Компанієць А.В.) показали достатній рівень знань і умінь. На базі даної групи працював вчитель – логопед Бондаренко В.І., що в співпраці з вихователями дало позитивний результат у вимові дітей.
Слід зазначити, що на кожну дитину у садочку оформляється "Екран здоров’я вихованця ДНЗ №2 "Теремок". Переглянувши екрани у наших випускників, зазначаю, що діти мають достатній фізичний розвиток, антропометрія та фізичні показники дітей старших груп на середньому та високому рівні. Також у "Екранах здоров’я вихованців" у великій кількості розміщено фотографії, починаючи з дня приходу дитини у садочок. Батьки і діти будуть мати на згадку фотографії перебування у садочку "Теремку".
Отже, діти старших груп "Калинка", "Гномики", "Бджілка" мають достатній рівень знань, високі показники успішності по всім розділам програми.
|