Субота, 13.08.2022, 02:58
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Міський центр професійного розвитку педпрацівників
« 1 2 3 4 5 6 »

Консульт-пункт для молодих вихователів "Організація ігрового простору  для всіх вікових  груп в ЗДО"

   В закладі  дошкільної освіти № 6"Сонечко" консультантом комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Скляровською Л.Д. було проведено консульт-пункт для молодих вихователів "Організація ігрового простору  для всіх вікових  груп в ЗДО", "Умови переходу  до особистісно-орієнтованої  моделі дошкільної освіти".

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 47 | Добавил: znamosvita | Дата: 29.03.2021 | Комментарии (0)

Глобальне анкетне опитування вчителів, яке проводить ЮНЕСКО  

   ЮНЕСКО проводить глобальне опитування щодо освіти для сталого розвитку та глобальної громадянської освіти. Дослідження має на меті зібрати інформацію про готовність викладачів інтегрувати освіту для сталого розвитку та громадянську освіту у навчання, доступні для вчителів тренінги та підходи до викладання у рамках навчальної програми, оцінювання результатів навчання, а також іншу діяльність  пов’язану з освітою для сталого розвитку та громадянською освітою. 
Опитувальник розміщено за посиланням: 
https://survey.alchemer.eu/s3/90310926/EI-UNESCO-teacher-survey 
Дія активності опитувальника до кінця квітня. 
Результати дослідження будуть представлені на наступному Глобальному форумі ЮНЕСКО з питань освіти для сталого розвитку та глобальної громадянської освіти, який має відбутися у Республіці Корея у вересні 2021 року. 
Дослідження, представленні на Формі, допоможуть оцінити, наскільки освіта для сталого розвитку і глобальна громадянська освіта враховуються в освітніх системах, і як їх інтеграція в освітній процес може допомогти у зміцненні сталого розвитку у майбутньому. 

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 85 | Добавил: znamosvita | Дата: 26.03.2021 | Комментарии (0)

Анкетне опитування з теми «Розвиток інформаційного освітнього середовища сучасного навчального закладу України»

   У рамках науково-дослідної роботи за темою «Розвиток інформаційного освітнього середовища сучасного навчального закладу України» та з метою оцінки наявної ситуації й масштабів прогалин у галузі кібернетики, проблем конфіденційності персональних даних на сайтах закладів освіти та сторінках у соціальних мережах , ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» в партнерстві з ГО «Центр кращого Інтернету» за підтримки Програми досліджень свободи Інтернету «Counterpart International» проводить онлайн-опитування серед педагогічних працівників, представників адміністрації закладів загальної середньої освіти та батьків учнів чи осіб, які їх заміняють. 
Просимо сприяти участі у проведенні дослідження та довести до відома педагогічних працівників, батьків учнів чи осіб, які їх заміняють про його проведення розмістивши на сайтах закладів освіти міста посилання щодо опитування респондентів, а саме: 
учителів, представників адміністрації ЗЗСО →
... Читати далі »

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 70 | Добавил: znamosvita | Дата: 26.03.2021 | Комментарии (0)

Консульт-пункт для молодих педагогів «Позакласна робота як одна із форм організації освітнього процесу» 

    На звернення адміністрації загальноосвітньої школи № 1 ім. Т.Г. Шевченка про надання консультацій молодим педагогам школи 24 березня 2020 року  працівниками  комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Знам’янської міської ради» Лисаковичем В.В. та Остроушко І.І. було проведено консультацію з теми «Позакласна робота як одна із форм організації навчально-виховного процесу». 
Мета консультації полягала в тому, щоб донести до молодого вчителя обов’язковість проведення позакласних заходів, які сприяють поглибленню знань, отриманих на уроці, дозволяють набути багато корисних навичок, а отже, наближають навчання й виховання до життя. 
 Під час теоретичного блоку консультації було опрацьовано поняття «позакласна робота», визначено, які є форми, методи та прийоми організації позакласної роботи в школі та проведено практичну частину, де молоді педагоги презентували свою організацію проведення предметного тижня. 
В кінці проведеного заходу спільно дійшли висновку – позакласна робота формує і розвиває особистість учня, а керувати виховним процесом – означає не тільки розвивати й удосконалювати закладене в дитині природою, корегувати небажані соціальні відхилення, що передбачаються в її поведінці і свідомості, формувати у неї потребу в постійному саморозвитку, самореалізації фізичних і духовних сил, оскільки кожна людина виховує себе сама, тут здобуте особисто – здобуто на все життя.

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 52 | Добавил: znamosvita | Дата: 25.03.2021 | Комментарии (0)

Розвиток психологічної служби у закладах освіти міста Знам`янки

Головною місією психологічної служби в контексті реформування освіти є створення ефективної психологічної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу, покращення умов для розвитку і психологічної підтримки суб’єктів освітнього процесу учнів, учителів, батьків. Необхідною умовою якісного функціонування освітнього середовища Нової української школи є процес психологізації освітнього процесу. Агентами змін в освіті мають стати не тільки педагоги, а й фахівці психологічної служби. Вони мають бути фасилітаторами освітніх інновацій, коучами особистісного розвитку учнів й професійного становлення педагогів.
24 березня 2021 року на базі центру дитячої та юнацької творчості практичним психологом КУ «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Спірідоновою О.В. проведено семінар для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти міста. Метою семінару було оновлення існуючого алгоритму професійної діяльності працівників психологічної служби, перегляд методології роботи; зміна акцентів та пріоритетів із процесу на результат із використанням ефективних методів практичної психології та соціальної роботи.
    Дякуємо адміністрації закладу у сприянні проведення заходу (директор – Подвиженко Г.І.).


 

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 53 | Добавил: znamosvita | Дата: 24.03.2021 | Комментарии (0)

Всеукраїнський конкурс обдарованої молоді «Панацея Молода» 

   Національний фармацевтичний університет з метою популяризації науки серед учнів закладів загальної середньої світи та підтримки талановитої молоді щороку проводить конкурс «Панацея молода». 
Конкурс започатковано Національним фармацевтичним університетом у 2018 році за сприяння Міністерства освіти і науки України та Творчого об’єднання «Соняшник». 
На здобуття премії «Панацея Молода» подаються наукові розробки, виконані учнями 10-11 класів загальноосвітніх шкіл та І-ІІ курсів середніх спеціальних навчальних закладів за наступними номінаціями:
Біологія; 
Хімія; 
Екологія;
Здоров’я людини;
Біотехнологія.
 Процедура проведення Конкурсу має відкритий характер i передбачає визначення переможців у два етапи:
1-й етап – заочний (з 1 березня до 1 квітня 2021 року), 
2-й етап – очний (з 12 квітня до 30 квітня 2021 року).

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 45 | Добавил: znamosvita | Дата: 23.03.2021 | Комментарии (0)

XV (ювілейний) Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків «Мої права» 

Український координаційний центр з підвищення правової освіти населення за участі Української молодіжної правничої асамблеї, Благодійного фонду «Об’єднання світових культур», Української асоціації  підтримки творчої молоді та за підтримки Уповноваженого Президента України з прав дитини Миколи Кулеби запрошують учнів закладів загальної середньої освіти України віком до 18 років взяти учать XV (ювілейному) Всеукраїнському конкурсі шкільних малюнків «Мої права», з нагоди Міжнародного дня захисту дітей та 30-річниці Незалежності України.
Номінації:
•    Молодша група. Індивідуальна робота (малюнки);
•    Молодша група. Колективна робота (малюнки);
•    Середня група. Індивідуальна робота (малюнки);
•    Середня група. Колективна робота (малюнки);
•    Старша група. Індивідуальна робота (малюнки);
•    Старша група. Колективна робота (малюнки);
•    Старша група. Індивідуальна робота (міні-комікси).
•    Старша група. Індивідуальна робота («меми» – гумористичні зображення, в яких знакові елементи співіснують з текстовими елементами).
До молодшої групи відносяться діти, віком від 6 до 10 років; до середньої групи – від 11 до 14 років; до старшої групи – від 15 до ... Читати далі »

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 70 | Добавил: znamosvita | Дата: 23.03.2021 | Комментарии (0)

Майстер-клас – «Говоримо українською» 

    23 березня 2021 року на базі навчально-виховного комплексу «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей» працівниками комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Знам’янської міської ради» було відповідно Плану заходів з відділом освіти щодо реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова — успішна держава» (модератор – Ольга Ліпінська). 
Ольга Григорівна привернула увагу на набуття чинності статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», основною вимогою якої є використання української мови у всіх сферах обслуговування.
Зазначені норми закону стосуються усіх громадян України, а також суб’єктів господарювання усіх форм власності, які здійснюють обслуговування споживачів. Саме тому імплементація цих норм та забезпечення їх чіткого виконання потребує широкого інформування громадян про нововведення та правовий механізм їх застосування.
У заході взяли участь 25 представників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти міста. Серед присутніх були: директор школи, заступники директорів з навчально-виховної та виховної роботи, вчителі-предметники, вихователі, методисти, логопеди.
Мета заходу – привернути увагу на правильність мовлення педагога з метою вдосконалення усного та писемного мовлення учнів та вихованців.
Дібрані практичні завдання сприяли створенню проблемних ситуації, які б слугували мотиваційній діяльності уд ... Читати далі »

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 82 | Добавил: znamosvita | Дата: 23.03.2021 | Комментарии (0)

Засідання міського методичного об’єднання вчителів трудового навчання  

      16 березня 2021 року відповідно до плану роботи за участю консультанта КУ «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Лисаковича В.В. відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів трудового навчання. Через умови карантинних обмежень захід пройшов у формі відеоконференції на платформі Google Meet.
В ході засідання керівник методичного об’єднання Проша А.В. ознайомила його членів з різними сервісами та застосунками, які можуть стати у нагоді вчителям трудового навчання в організації дистанційної та змішаної форм навчання.
Кожен з педагогів презентував власний досвід в організації дистанційного навчання. Попереду ще багато роботи, освіта реформується, технології стрімко летять вперед. І тільки професіоналізм учителя відкриє учням двері у дивовижний світ навчання.

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 44 | Добавил: znamosvita | Дата: 18.03.2021 | Комментарии (0)

Семінар-практикум «Конфлікти: шляхи попередження і подолання» 

      За ініціативи КУ «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 12 березня 2021 року для вчителів початкових класів НВК «ЗШ № 3 - гімназія» практичним психологом Центру Спірідоновою О.В. проведено семінар-практикум «Конфлікти: шляхи попередження і подолання». Мета – показати ефективні шляхи розв’язання конфлікту та знаходити конструктивні способи розв’язання проблемних ситуацій. На семінар були запрошені директор КУ «МЦПРПП» Ліпінська О.Г., старший інспектор Кропивницького районного управління поліції Головного управління Національної Поліції  Чорненко І.О.
Під час семінару-практикуму вчителі мали змогу визначити, на скільки вони конфліктні за допомогою тесту, навчилися знімати емоційне напруження за допомогою вправ. У групах педагоги створювали моделі ідеальних стосунків в колективі і презентували їх. Учасники семінару активно вступали в обговорення питань, аргументовано висловлювали свої думки та наводили приклади з власного досвіду щодо шляхів вирішення конфліктних ситуацій. 
Слід пам’ятати, коректне розв’язання конфліктних ситуацій – необхідний елемент діяльності викладача. Як би не розвивався конфлікт, завдання педагога – перетворити протидію на взаємодію. Викладач має знати правила поведінки у конфліктній ситуації та використовувати їх у професійній діяльності.
  Які ж правила поведінки у випадку конфліктної ситуації?
1. Адекватно сприймайте опонента, знизьте емоційне напруження, не відповідайте агресивністю ... Читати далі »

Категория: Міський центр професійного розвитку педпрацівників | Просмотров: 76 | Добавил: znamosvita | Дата: 15.03.2021 | Комментарии (0)

Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz