18 грудня на базі закладу дошкільної освіти №4 «Ромашка» відбувся семінар-практикум старших медичних сестер . Метою якого було підвищення науково-теоретичного рівня , зростання професійної майстерності старших медичних сестер в закладі дошкільної освіти. Особливої уваги, під час семінару, за допомогою презентації. Було надано опрацюванню Санітарного регламенту . ,Під час експозиції учасники семінару знайомилися з документацією по організації харчування старшої медичної сестри Калініної Ю. В.
Під час роботи семінару методистом відділу освіти Скляровською Л. Д. була надана консультивна допомога по запровадженню в роботу закладів дошкільної освіти системи НАССР. ... Читати далі »
На базі закладу дошкільної освіти №4 «Ромашка» відбулося методичне об’єднання вихователів дітей групп раннього віку за темою:«Виховання дітей раннього віку засобами українського дитячого фольклору на основі соціо-ігрової педагогіки».
Метою було впровадження в педагогічну діяльність соціо – ігрової технології для активізації самостійності та ініціативності дітей раннього дошкільного віку, розвитку їх творчих здібностей та виховання доброзичливого ставлення до оточуючих.
Вихователі Ковальчук Ж.А., Закотюра Т.І. цікаво та неординарно ввели дітей у світ дитячого фольклору та показали, як можна побудувати виховну роботу на основах соціо-ігрової технології.
Використовуючи різноманітні форми роботи з дітьми на занятті показали вміння дітей бути ввічливими, старанними, стриманими. Вихователі плекали «ніжні паростки» вмінь кожного вихованця взаємодії з однолітками та дорослими, надавали свободу і самостійність у виборі ... Читати далі »
Тиждень безпеки життєдіяльності на тему: «У пожежних правил канікул немає»
в закладі дошкільної освіти № 4 «Ромашка»
В закладі дошкільної освіти №4 «Ромашка» проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему: «У пожежних правил канікул немає». Заходи, які педагогічний колектив реалізував в практичній діяльності з 20.05.2019 по 24.05.19 були спрямовані на закріплення знань пожежної безпеки, на формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя. Різноманітні форми роботи з дітьми - інтерактивні, практичні, проблемно-пошукові, проведені на належному рівні.
Сьогодні, навчаючи дітей правилам безпеки життєдіяльності, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. ... Читати далі »
В закладі дошкільної освіти №4 «Ромашка» пройшов тиждень контрольних занять - тиждень підведення підсумків та аналізу діяльності педагогів; тиждень моніторингу рівня знань, умінь та навичок дітей.
Контрольні заняття були побудовані послідовно, грамотно, вихованці творчо й охоче підходили до вирішення поставлених перед ними завдань. Усі вихователі закладу провели контрольні заняття цікаво, методично-грамотно, з творчим підходом, ураховуючи індивідуальні вікові особливості дітей, з використанням інтерактивних методик навчання. На заняттях панувала творча атмосфера успіху.
Поставленні цілі, які зазначені в навчальній програмі «Дитина», щодо рівня компетенцій кожного вихованця, досягнуто. ... Читати далі »
Свято вишиванки
в закладі дошкільної освіти №4 «Ромашка»
Славиться наша держава своїми неповторними, самобутніми святами, які мають на меті вшанування українських традицій.
Під гаслом «Любімо неньку Україну» в закладі дошкільної освіти №4 проведене свято вишиванки, в ході якого музичний керівник Джулай Т.Г. та вихователі Усаченко С.В. та Турчин В.О. вчили дітей шанувати українські традиції та пишатися ненькою Україною. ... Читати далі »
Методичне об'єднання музичних керівників
в дошкільному навчальному закладі №4 «Ромашка»
4 квітня 2019 року в дошкільному навчальному закладі №4 «Ромашка» відбулося методичне об'єднання за темою: «Використання комп’ютерних технологій на музичних заняттях».
Учасники даного заходу переглянули заняття «Весняні передзвони», в ході якого Джулай Т.Г. (музичний керівник дошкільного навчального закладу №4 «Ромашка») широко використала прийоми медіа освіти. Дані прийоми сприяли розвитку музичної грамотності дітей, їх творчому потенціалу та збагаченню емоційної сфери кожного вихованця. ... Читати далі »
Книга народжується після великої копіткої праці багатьох людей. Бібліотекар Знамянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 4 Андреєва Т.Г. з учнями 3-Б класу (класний керівник Шульга О.Г.) провела бібліотечний урок «Як створюється книга». Учні прослухали розповідь, подивилися відео, відповіли на запитання вікторини, пограли в гру – пазл «Що за казка?». ... Читати далі »
Золоті розсипи педагогічних ідей В.О. Сухомлинського
2018 РІК – РІК ВІДЗНАЧЕННЯ 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВИДАТНОГО ПЕДАГОГА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО.
Не оминули увагою у закладі дошкільної освіти №4 «Ромашка» 100 річчя від дня народження видатного педагога, письменника, філософа В.О. Сухомлинського. Тому з вересня 2018 та протягом 2018/2019 навчального року в закладі проведена поглиблена робота з дітьми, педагогами, батьками щодо вивчення ідей, напрацювань, творів видатного педагога В.О. Сухомлинського. Як підсумком опрацювання даної теми стали колективні перегляди занять, квести, проведення інтерактивних форм з педагогічним колективом. ... Читати далі »
«Талант, майстерність –
це насамперед наполегливість
у досягненні мети, подоланні труднощів…»
Сімейне виховання – це одна з форм виховання дітей, що поєднує цілеспрямовані педагогічні дії батьків. Головна мета сімейного виховання – сформувати справжню людину, наділену найкращими людськими якостями: високоморальну, здорову тілом і душею, сильну розумом. На цьому тернистому шляху єдність батьків та педагогів дуже важлива. Тому колектив закладу дошкільної освіти №4 «Ромашка» спрямував свою діяльність на плідну співпрацю.
Згадаймо слова В. Сухомлинського: «Пора і батькам, і педагогам глибоко усвідомити, що ні освітній заклад без сім'ї, ... Читати далі »
Використання педагогічної спадщини
В. Сухомлинського в умовах дошкільної освіти
В закладі дошкільної освіти №4 «Ромашка» проведена педагогічна рада – семінар за темою: «Використання педагогічної спадщини В.Сухомлинського в умовах дошкільної освіти»
Головною метою семінару було розкриття питання розвитку та виховання дітей в світлі ідей В.О. Сухомлинського – видатного українського вченого, філософа, неперевершеного педагога, який опікувався долею дітей
В ході семінару вихователем – методистом О.Головановою були визначені форми роботи з дітьми дошкільного віку та система вимог В.Сухомлинського до діяльності педагога, адже розвиток індивідуальних здібностей кожного вихованця – надзвичайно живий, рухливий процес …
Вихователь Закотюра Т.І. розкрила питання гуманістичних принципів педагогіки В.Сухомлинського.
Свої ідеї реалізації завдань математичного спрямування та розвитку дитячого мовлення за спадщиною В.О. Сухомлинського, висвітлили педагоги Криворучко А.О. та Демченко Н.М. ... Читати далі »