Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №4
Гра – провідний вид діяльності дошкільника. Цей постулат дитячої психології відомий усім. Серед творчих ігор у дітей значний інтерес викликають театралізовані та режисерські ігри.Режисерська гра має величезне значення для розвитку дитини, зокрема розвитку її уяви, мислення, коментованого мовлення. Адже дитина у цій грі сама створює сюжет, здійснює його постановку та виконує всі ігрові ролі.Тому педагогічні працівники дошкільного навчального закладу №4 "Ромашка" створюють всі умови для розвитку творчих здібностей та креативності вихованців у грі, стимулюють виникнення нових тем і сюжетів режисерських ігор.Результатом повсякденної діяльності вихователів і дітей стало проведення відкритих показів 19-20 січня 2012 року в ДНЗ №4 "Ромашка".Гостинно зустрічали малюків звірятка з казки "Рукавичка", ролі виконували діти ІІ молодшої групи "Сонечко" під керівництвом вихователя Ковальчук Ж.А.Бурхливими оплесками зустрічали і проводжали діти середньої групи "Золоті зернятка" своїх артистів, які показали для них виставу "Зайчикова хатка", під керівництвом вихователя Демченко Н.М.Цікаве ігрове дійство відбулося в старшій – логопедичній групі "Веселка", де весь дитячий колектив з вихователем Криворучко А.О. поринув в чарівний світ казок.Вихованці старшої групи запросили своїх вихователів Шеремет В.А. та Решетіловську Л.В. в подорож Країною мрій по чарівним островам.
Фотозвіт про проведені заходи можна переглянути в альбомі.
|
Відбулася атестація ДНЗ №4 "Ромашка" (завідувач – Л.Клименко, методист – О.Голованова), в ході якої атестаційною комісією проаналізовано аспекти діяльності дошкільного навчального закладу згідно Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", Базового компоненту розвитку дошкільної освіти в Україні, програми розвитку дитини старшого дошкільного віку "Впевнений старт", Конвенції про права дитини, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Базової програми "Я у світі". Було перевірено:- організаційно-правові засади діяльності закладу;
- матеріально-технічну та навчально-методичну базу;
- кадрове забезпечення закладу;
- управлінську діяльність ДНЗ;
- медичне обслуговування та харчування дітей;
- навчально-виховну роботу закладу, роботу з дітьми та сім'єю.
В ході атестації було проведено 4 засідання методичних об'єднань:- завідувачок та методистів за темою: "Інноваційна компетентність педагога в умовах діяльності дошкільного закладу."
"Антиципація в дошкільному віці згідно програми "Впевнений старт":- вихователів груп раннього віку за тематикою: "Сюжетно-ігрова діяльність дітей раннього віку" та "Підбір дидактичних посібників (виставка-презентація);
- школи перспективного педагогічного досвіду педагогів ДНЗ та школи молодого вихователя за темою: "Впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду роботи – ейдетика для розвитку і навчання дошкільнят, формування їх творчої особистості";
- вчителів-логопедів дошкільних закладів
...
Читати далі »
|
Сьогодні у центрі педагогічної уваги ставимо завдання розвитку "Я" дитини. Бо саме на пріоритетності розвитку та саморозвитку дитини наголошує Державна базова програма "Я у Світі" та програма "Впевнений старт" Як же на практиці реалізувати це завдання? Яким чином формувати життєву компетентність дитини у сфері "Я Сам"?
Цікавий і повчальний захід пройшов у дошкільному навчальному закладі №4 за темою "Зазирнути в майбутнє або антиципація в дошкільному віці", в якому завданням педагогів доступно і цікаво вводити малюка у світ його "Я", допомогти зрозуміти своє місце у Світі.
|
|
|
|
| | |