Для проведення заняття було поставлено наступні завдання: розвивати знання дітей про рослини в куточку природи. Спонукати спостерігати за ними, описувати їх будову (корінь, стебло, листок, квітка), відмічати відмінності у зовнішньому вигляді, уміти називати їх назви (Герань, Аспідістра, Аспарагус, Бегонія крапчаста, Бегонія рекс, Папороть, Клівія, Фікус, Фіалка, Коліус). Виховувати працелюбність, любов до природи, бажання піклуватися про об'єкти природи. Знайомити дітей з умовами життя рослин (повітря, вода, тепло і світло). Вчити доглядати за кімнатними рослинами, використовуючи спеціальний інвентар. Формувати уміння виконувати роботу в певній послідовності за допомогою карток-схем.
Використовувався такий інвентар: кімнатні рослини, інвентар по догляду за рослинами (клейонка, лійка з водою, миска з теплою водою, ганчірки, оприскувач, щітка), фартушки, картки-схеми нагадування послідовності роботи.
Також було проведено попередню роботу з дітьми: спостереження за рослинами у куточку природи. Спостереження за працею вихователя по догляду за кімнатними рослинами. Дидактичні ігри: "Склади рослину", "Впізнай рослину", "Назви помічників".