Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №4
« 1 2 ... 22 23 24 25 26 ... 31 32 »
В рамках Тижня безпеки життєдіяльності на тему "Захист людини у надзвичайних ситуаціях" та проведення Дня цивільної оборони 14 жовтня 2014 року вихователі Дордюк С.В., Макущенко Н.А., Решетиловська Л.В, Шеремет В.А., Джулай Т.Г. провели екскурсію до пожежної частини м.Знам'янки.
Працівники пожежної частини провели цікаву бесіду про роботу рятувальників з вихованцями старших груп, показали пожежні машини та депо. Дітям було дуже цікаво отримувати нові знання.
Педагогічний колектив ДНЗ №4 висловлює подяку пожежній частині за проведену екскурсію.
|
В рамках Тижня безпеки життєдіяльності на тему "Захист людини у надзвичайних ситуаціях" та проведення Дня цивільної оборони 17 жовтня 2014 року педагогічний колектив ДНЗ №4 разом з музичним керівником Джулай Т.Г. провели лялькову виставу "Наука для Оленки", в ході якої діти отримали знання про збереження власного життя і здоров'я.
|
В рамках Тижня безпеки життєдіяльності на тему "Захист людини у надзвичайних ситуаціях" та проведення Дня цивільної оборони 13 жовтня 2014 року старша сестра медична ДНЗ №4 Калініна Ю.В. та старша медична сестра МОТЧХУ Ніфатова Т.С. провели бесіду-розповідь "Милосердя та доброта", в ході якої вихованці ДНЗ №4 поглибили знання про добро та зло.
|
Традиційно вихователі старших груп (Макущенко Н.А.,Дордюк С.В., Шеремет В.А., Решетиловська Л.В.) ДНЗ №4 "Ромашка" провели вернісаж осінніх поробок.
Діти разом з батьками залучили свою фантазію та використали дари Осені для виготовлення цікавих, самобутніх картин та іграшок.
|
Дошкільний період – час розвитку навиків жити в колективі, набуття комунікативних навичок, уміння відповідати словом, заслуговувати на довіру та повагу.
Тільки в дошкільному навчальному закладі в малят формується досвід спілкування у тому числі і з дорослими.
Вихователі групи №5 Рябуха А.Л., Усаченко С.В. ДНЗ №4 для полегшення адаптаційного періоду використовують такі форми роботи з новоприбулими дітьми:
- розповіді потішок, які супроводжуються показом картинок та пальчиковими іграми;
- забавлянки;
- захоплеві ігри з піском і водою;
- читання літератури у супроводі театрів;
- тематичні прогулянки з іграшками.
Всі ці заходи організовані при тісній співпраці з батьками та значно полегшують процес адаптації.
|
Вихователь старшої групи №2 ДНЗ №4 "Ромашка" Шеремет В.А. запропонувала дітям подути в тоненьку трубочку, один кінець якої занурений у склянку з мильною водою. З'явилися бульбашки, що це? (Повітря, яке існує в наших легенях). Отже воно є всередині нас.
Вихователь запропонувала дітям зафарбувати воду і нанести бульбашки на аркуш паперу та домалювати зображення.
Таким цікавим способом проведена творча та дослідницька діяльність.
|
На занятті з малювання вихователь Доля А.А. випробувала з дітьми середньої групи новий спосіб (монотипія) нанесення малюнка з допомогою осіннього листя.
В ході захоплюючої роботи над створенням композиції у дітей формується естетичне сприймання природи і своєї діяльності, вміння використовувати різноманітні штампи.
Діти отримали велику насолоду від процесу роботи та її результатів.
|
Цікаву форму роботи з дітьми, а саме робота з паличками Кюінзенера, запровадили вихователі групи №2 ДНЗ №4 "Ромашка" Шеремет В.А. та Решетиловська Л.В.
Вихователі ознайомили з паличками Кюінзенера, надали дітям знання про те, що за кожним кольором закріплена цифра, і яка саме.
Така форма роботи урізноманітнила прийоми вивчення цифр та сенсорних еталонів. Діти з захопленням та цікавістю співпрацювали з вихователем та, за зразком, викладали предметні зображення.
|
|
|
|
| | |