Статистика
Онлайн всього: 5 Гостей: 5 Користувачів: 0
|
Головна » 2015 » Вересень » 15
13.09.15р. с.Знам'янка відмічало свій "День народження". Вже стало традицією коли запрошують дітей ДНЗ №5 "Калинонька" прийняти активну участь в житті села. Вихованці груп "Ромашка", "Зірочка" з задоволенням прийняли участь в загальноселищних заходах. Вони танцювали, читали вірші.
|
Друга неділя вересня для мешканців смт. Знам'янка Друга вже котрий рік поспіль є довгоочікуваним днем, адже саме в цей день мешканці святкують День селища - День "малої батьківщини".
Цього року, 13 вересня, як і завжди, традиційними стали святкові розваги, привітання, обмін посмішками, побажання миру, процвітання та добробуту рідному серцю селищу. Майбутнє кожної країни, міста, селища – це її діти, які є найактивнішими жителями свого краю. Тож не випадковою, а вже традиційною в стінах закладу Знам'янської ЗШ І-ІІІ ступенів
...
Читати далі »
Категория: ЗШ №7 |
Просмотров: 424 |
Добавил: znamosvita |
Дата: 15.09.2015
|
|
В І молодшій групі №1 "Капітошка" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" малюків ознайомлюють з музичними іграшками з метою розвитку слуху, відчуття ритму. Використання музичних іграшок є доступною діяльністю для дітей у різних умовах – як на занятті з педагогом, так і в самостійній грі.
|
Діти 1 молодшої групи №2 "Бджілка" ДНЗ №3 "Івушка" дуже полюбляють грати в настільні ігри, зокрема – збирати башточки.
За допомогою гри "Збери башточку" діти закріпляють основні кольори,поняття "більший-менший", "знизу-зверху". Під час цієї гри діти вчаться бути посидючими, доводити почату справу до кінця.
Проста іграшка, а є дуже корисною для розвитку дітей.
|
Багато спільного із сюжетно-рольовими, театралізованими іграми дітей старшої логопедичної групи №3 "Веселка" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" мають будівельно-конструкційні ігри, їх справедливо вважають різновидом творчої гри, оскільки, крім певних знань, моторних, сенсорних навичок, моральних і вольових якостей, вони потребують активної роботи дитячої уяви, нешаблонного мислення, уміння знаходити оригінальні рішення, ініціативно діяти у незвичних ситуаціях. Під час будівельно-конструкційних ігор усі ці якості динамічно розвиваються і випробовуються дітьми в єдності та взаємодії.
Будівельно-конструкційні ігри — різновид творчих ігор, у яких діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обіграючи їх.
|
|
|
|
| | |