Чим більше майстерності, тим розумніша дитина.
В.О.Сухомлинський
Аплікація, за вмілого керівництва нею з боку дорослого, здатна творити дива: ледачого зробити працьовитим, "незнайку" – знайкою, невмілого – майстром. Ніби за помахом чарівної палички в аплікації, граючись, можна змінити ставлення до того, що часом видається складним недосяжним і нецікавим.
Тому в роботі з дітьми на заняттях, під час самостійної художньої діяльності, ручної праці, індивідуальної роботи активно застосовуються ігрові ситуації та прийоми.
Саме і в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №3 "Веселка" під час заняття з аплікації на тему "Збережемо природу" вихователь поставила наступні завдання: розвивати творчу уяву, естетичне сприйняття, чуття кольору; виховувати вміння творчо виконувати завдання, виховувати самостійність, активність, охайність; продовжувати вчити правильно називати форму, колір, складати дерево з готових елементів; закріпити вміння акуратно наклеювати деталі, доводити роботу до кінця.
|