Статистика
Онлайн всього: 11 Гостей: 11 Користувачів: 0
|
Головна » 2015 » Квітень » 20
17 квітня 2015 року відбулося нетрадиційне засідання педагогічної ради Центру дитячої та юнацької творчості.
Тема засідання:
- Проектне бачення компетентнісно спрямованого позашкільного навчального закладу.
Мета засідання:
- Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії кожного керівника гуртка Центру дитячої та юнацької творчості через процес творчого саморозвитку.
Завдання засідання:
- Підвищення рівня навчального та навчально-методичного забезпечення діяльності ЦДЮТ.
- Залучення керівників гуртків до використання методу проектів при проведенні занять гуртка.
- Удосконалення змісту, організації форм, методів, технологій діяльності закладу.
Очікувані результати:
- Поглиблення знань, запровадження інноваційних методів у практику методичної роботи.
Мотивація учасників засідання:
|
Чим більше майстерності, тим розумніша дитина.
В.О.Сухомлинський
Аплікація, за вмілого керівництва нею з боку дорослого, здатна творити дива: ледачого зробити працьовитим, "незнайку" – знайкою, невмілого – майстром. Ніби за помахом чарівної палички в аплікації, граючись, можна змінити ставлення до того, що часом видається складним недосяжним і нецікавим.
Тому в роботі з дітьми на заняттях, під час самостійної художньої діяльності, ручної праці, індивідуальної роботи активно застосовуються ігрові ситуації та прийоми.
Саме і в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №3 "Веселка" під час заняття з аплікації на тему "Збережемо природу" вихователь поставила наступні завдання: розвивати творчу уяву, естетичне сприйняття, чуття кольору; виховувати вміння творчо виконувати завдання, виховувати самостійність, активність, охайність; продовжувати вчити правильно називати форму, колір, складати дерево з готових елементів; закріпити вміння акуратно наклеювати деталі, доводити роботу до кінця.
|
Під час прогулянок надворі діти групи №1 "Капітошка" ДНЗ №3 "Івушка" спостерігають за погодою, рослинами, жучками; спостерігають за іграми дітей старших груп. Це розвиває в дітях спостережливість, любов до природи. Також під час прогулянок діти вчаться бути дисциплінованими. Окрім того, під час прогулянок діти насичуються свіжим повітрям, що для діток необхідно.
|
В ДНЗ №3 "Івушка" вихованці старшої логопедичної групи №4 "Чомучки" в групі, на своєму ГОРОДІ в куточку природи, виростили зелену цибулю. Зелень вони вирощують, починаючи з глибокої осені, адже це вітаміни! Коли цибуля підростає до умовної мірки, вихователь пропонує її зрізати. Цибулю зрізають ножицями, чистять, потім чергові по їдальні діти, спільно з помічником вихователя миють його і кладуть в чисту тарілочку. Так готуються до обіду. Кожен вихованець отримує по зеленій гілочці вітамінів. Так маленькі "городники" вирощують урожай і вживають в їжу екологічно чисті продукти.
|
Зайчик в мене є маленький,
Такий гарний сіренький.
По травичці він стрибає.
А якщо знайде морквину
То з'їсть її за хвилину.
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в І молодшій групі №2 "Бджілка" було проведено заняття з ліплення на тему "Почастуй зайчика морквою".
Метою даного заняття було:
- розвивати дрібну моторику рук;
- виховувати любов до ліплення;
- продовжувати вчити дітей розкочувати шматочки пластиліну прямими руками.
|
Важливе значення для нормальної життєдіяльності дитини в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" має сон. Крім того, він необхідний для нормальної розумової діяльності, комфортного психологічного стану дитини. Вікові особливості дітей виявляються в тому, що діти, стаючи старшими, все менше хочуть спати. Але не варто забувати про те, що денний сон дуже важливий, як для трирічного малюка, так і для дитини п'яти років.
Спокійний сон - показник здоров'я малюків, він нормалізує нервову систему, зміцнює імунітет, допомагає засвоїти все те нове, що дитина пізнала протягом дня.
Спальню перед сном обов'язково потрібно провітрювати.
|
Дійсність, у якій живе дитина, можна умовно поділити на сферу природних і створених руками людини предметів (речей) і на сферу діяльності людей і стосунків, у які вони вступають під час різних видів діяльності. Для дітей дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №3 "Веселка" надзвичайно привабливою є навколишня дійсність, особливо світ дорослих. У них з'являється потреба діяти так, як дорослі, робити все самотужки. Однак вони не можуть включитися в "дорослу життєву ситуацію", оскільки їм бракує відповідних умінь, знань, навичок. Суперечності між прагненням усе зробити самотужки і реальними можливостями спонукають дитину реалізовувати свої інтереси в сюжетно-рольовій грі "Лікарня", метою якої є: формувати у дітей вміння приймати на себе роль і виконувати ігрові дії, використовувати під час гри медичні інструменти і називати їх; сприяти виникненню рольового діалогу, формувати чуйне, уважне ставлення до хворого викликати співчуття до хворим іграшок.
Виховувати почуття відповідальності, дружелюбності; повагу до професії лікаря.
|
Однією із основних форм організації фізичного виховання дітей дошкільного віку є ранкова гімнастика, яку в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій групі №5 "Золота рибка" проводять щоденно перед сніданком. Вправи комплексів ранкової гімнастики позитивно впливають на всі фізіологічні процеси організму (дихання, кровообіг, нервову систему тощо), сприяють формуванню правильної постави і профілактики плоскостопості. Музичний супровід вправ створює у дітей бадьорий, піднесений настрій. У поєднанні з іншими організаційними формами фізичного виховання ранкова гімнастика зміцнює здоров'я і покращує фізичний розвиток дітей, виховує в них моральні та вольові риси характеру (дисциплінованість, наполегливість, увагу, колективізм та ін.), прищеплює звичку до щоденних занять фізичними вправами.
Щоденне виконання ранкової гімнастики мобілізує й організовує дитину, приводить її організм у відповідний робочий стан, сприяє прищепленню необхідних гігієнічни
...
Читати далі »
|
|
|
|