Субота, 23.11.2024, 21:34
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Березень » 24

Відповідно до річного плану роботи методичного кабінету 20 березня 2015 року відбулося засідання міського методичного об'єднання вчителів трудового навчання на базі НВК "Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 – ліцей", на якому було розглянуто питання "Добір варіативних модулів до державної програми з трудового навчання в 10-11 класах". Методичне об'єднання пройшло у формі майстер-класа, на якому Проша Антоніна Валеріївна ознайомила присутніх вчителів з давнім мистецтвом вузликового плетіння – макраме.

Також була надана експрес-інформація про новинки фахової методичної літератури. Електронні адреси та посилання на фахові сайти. Голова методичного об'єднання вчителів трудового навчання Проша А.В. підвела підсумок роботи методичного об'єднання. Присутні схвалили рекомендації, вироблені в ході проведення засідання.

Категория: Методичний кабінет | Просмотров: 437 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 24.03.2015 | Комментарии (0)

Перше прилучення дітей до трудової діяльності в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в середній групі №3 "Веселка" відбувається у спільній із дорослим праці, у процесі якої вони опановують найпростіші трудові навички, що є передумовою переходу в недалекому майбутньому до самостійних форм організації трудової діяльності. Основними формами організації праці дітей дошкільного віку в дитячому садку є трудові доручення, чергування, колективна праця.

Уже в середньому дошкільному віці діти починають розуміти працю як потрібну і серйозну справу, а інтерес до трудового процесу поєднувати з інтересом до його результатів. Значно складнішими стають для них трудові завдання. Праця у цьому віці все більше відокремлюється від гри, а епізодичні трудові доручення набувають для них значущості постійних обов'язків. Перед педагогами відкриваються можливості для реалізації програмних завдань виховання позитивних взаємин (працювати дружно, узгоджено, допомагати один одному), формування працелюбства, самостійності, активності та ін.

Основним виховним завданням є вироблення у дітей інтересу, дбайливого ставлення до живої природи, формування ... Читати далі »

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 492 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 24.03.2015 | Комментарии (0)

Гра-драматизація є обов'язковою складовою дитячого життя. Це такий вид діяльності, який відкриває широкі можливості творчих проявів дитини, є ефективним засобом педагогічного впливу на розвиток особистості. У театралізованій діяльності дитина реалізовує свої потреби у самовираженні, спілкуванні, пізнанні себе. Це чудовий засіб збагачення мовного досвіду дитини.

Так, у дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" у групі №4 "Чомучки" була проведена гра-драматизація казки "Рукавичка" (за бажанням дітей). Метою цього виду діяльності було:

  • розвивати у дітей узагальнені уявлення про позитивні моральні якості (доброта, взаємодопомога, чуйність);
  • виховувати соціально-моральні якості дітей: організованість, позитивне ставлення до однолітків, бажання досягати певних успіхів під час розігрування знайомих творів у іграх-драматизаціях;
  • стимулювати інтерес дітей до ігор-драматизацій;
  • продовжувати вчити дітей розігрувати зміст знайомих творів у іграх-драматизаціях, дотримуючись вербальних та невербальних засобів виразності;
  • вдосконалювати навички володіння мовою жестів та імітаційними рухами, уміння передавати відповідними рухами дії героїв, наслідувати їх поставу, закріплювати уміння інтонаційно передавати емоційний стан ... Читати далі »
Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 443 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 24.03.2015 | Комментарии (0)

В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" під час заняття з малювання за темою "Веселі долоньки: весняні кущики" вихователь разом з дітьми малювали весняні квітучі кущики долоньками та пальчиками. На занятті діти розвивали творчу уяву, виховували в собі любов до образотворчої діяльності.

При використанні на занятті з малювання такої нестандартної техніки, як малювання долонями та пальцями, діти на підсвідомому рівні долають свою сором'язливість, стають більш відкритими, більш творчими, в подальшому – більш комунікабельними.

Категория: ЗДО №3 | Просмотров: 515 | Добавил: yura_ambrosoff | Дата: 24.03.2015 | Комментарии (0)

Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz