02 грудня 2014 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" вчителем-логопедом Федунець І.О. та підгрупою дітей старшої логопедичної групи №4 "Чомучки" було проведено колективний перегляд відкритого логопедичного заняття на тему "Розвиток фонематичних процесів під час постановки звука".
За мету вчитель-логопед поставила:
- Корекційно-навчальна: навчити дітей вимовляти звук –р- з подальшим введенням його в склад. Розвивати рухливість артикуляційного апарату Закріпити правильну артикуляцію звука, вміння визначати наявність та позицію звука –р- в слові, вміння ділити слова на склади. Збагачувати словник дітей словами зі звуком –р-. Познайомити дітей з буквою Р, вправляти їх в читанні складів з цією літерою.
- Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичні процеси в зв'язку з фонемою, що вивчається. Розвивати мислення, увагу, пам'ять, дрібну та загальну моторику. Розвивати навички звукового аналізу та синтезу.
- Корекційно-виховна: виховувати зацікавленість до заняття, бажання говорити правильно. Сприяти позитивному емоційному стану.
Було використане наступне обладнання: дзеркала, серветки, зонди, спирт, вата; гра "Склади букву Р" (з малюнками на звук –р-),гра "Мотор"; дидактичні ігри "Визнач місце звука в слові", картки з зображенням дзвіночка, "Назви зайве слово", набори для звукового аналізу, складова таблиця.
|