Статистика
Онлайн всього: 9 Гостей: 9 Користувачів: 0
|
Головна » 2014 » Грудень » 04
02 грудня 2014 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" вчителем-логопедом Федунець І.О. та підгрупою дітей старшої логопедичної групи №4 "Чомучки" було проведено колективний перегляд відкритого логопедичного заняття на тему "Розвиток фонематичних процесів під час постановки звука".
За мету вчитель-логопед поставила:
- Корекційно-навчальна: навчити дітей вимовляти звук –р- з подальшим введенням його в склад. Розвивати рухливість артикуляційного апарату Закріпити правильну артикуляцію звука, вміння визначати наявність та позицію звука –р- в слові, вміння ділити слова на склади. Збагачувати словник дітей словами зі звуком –р-. Познайомити дітей з буквою Р, вправляти їх в читанні складів з цією літерою.
- Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичні процеси в зв'язку з фонемою, що вивчається. Розвивати мислення, увагу, пам'ять, дрібну та загальну моторику. Розвивати навички звукового аналізу та синтезу.
- Корекційно-виховна: виховувати зацікавленість до заняття, бажання говорити правильно. Сприяти позитивному емоційному стану.
Було використане наступне обладнання: дзеркала, серветки, зонди, спирт, вата; гра "Склади букву Р" (з малюнками на звук –р-),гра
...
Читати далі »
|
27 листопада 2014 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій логопедичній групі №4 "Чомучки" було проведено колективний перегляд режимного моменту – гімнастика пробудження "Веселі зірочки".
Гімнастика пробудження — невідмінна ланка фізичного розвитку дітей. Її місце — у другій половині дня після денного сну. Прокидаючись та виконуючи елементарні фізичні вправи, діти налагоджують свій організм до подальшої рухової активності. Гімнастика після сну в старшій групі обов'язкова. Адже відразу після пробудження дитячому організму потрібно дати заряд енергії для подальших ігор та занять. І впоратися з цим завданням допоможе нескладний комплекс простих вправ, які дуже прості у виконанні, але змушують м'язи "розігрітися" і допомагають тілу в цілому остаточно перейти в активний режим.
|
|
|
|
| | |