Статистика
Онлайн всього: 19 Гостей: 19 Користувачів: 0
|
Головна » 2013 » Травень » 16
15 травня 2013 року на базі Будинку дитячої та юнацької творчості було проведено семінар-нараду директорів загальноосвітніх шкіл, керівників пришкільних таборів з денним перебуванням було розглянуто питання стану організації та підготовки до літньої оздоровчо-відпочинкової кампанії.Заступник начальника відділу освіти Попова Н.О. виступила з питанням оздоровлення, зайнятості дітей і учнівської молоді влітку 2013 року, вимогами до виховної роботи у закладах відпочинку.Виступили:- Мурга В.М. – головний спеціаліст відділу освіти, який доповів про заходи управління освіти щодо організації у навчально-виховних закладах міста літніх канікул та відпочинку;
- Ладожинська Р.А. – завідуюча сектором у справах сім'ї, молоді міськвиконкому, з темою "Пріоритетний напрямок роботи з питання літнього оздоровлення дітей";
- Манько С.В. – головний санітарний лікар Знам'янської районної СЕС, який ознайомив з санітарно–гігієнічними умовами організації літнього оздоровлення і відпочинку у пришкільних таборах;
- Бондаренко І.В. – методист з охорони праці відділу освіти, яка зупинилась на документації з безпеки життєдіяльності та охорони праці в таборах з денним перебуванням дітей;
- Огіренко О.А. – методист БДЮТ, яка підготувала семінар та ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо організації та проведення літнього оздоровлення дітей.
До збірника увійшли:- Перелік документації дитячого закладу оздоровлення та відпочинку.
- Загальна документація.
- Документація педагогічного забезпечення.
- Медична документація та документація з організації харчування дітей.
- Документац
...
Читати далі »
|
Ранній вік вчені називають "золотою порою" сенсорного виховання. Чим менше дитина, тим більше значення в її житті має чуттєвий досвід. Сенсорне виховання засобом дидактичних ігор постає, як необхідне доповнення в процесі ознайомлення дітей з сенсорними еталонами. На 2-3 рік життя дитина ще не зовсім готова до засвоєння сенсорних еталонів, у неї ще тільки починають накопичуватися уявлення про величину, форму, колір та інші властивості предметів, а нагромадження цих уявлень проходить через гру, через ігрові ситуації в які необхідно вносити такі цілі, завдання та вміння, які варто засвоїти дітям. Завдяки зацікавленості дітей у розвитку сюжету, співпереживання його героям, діти в активній пізнавальній діяльності освоюють прийоми групування і класифікації, явища відносин і залежностей між предметами за їх розміром, формою, кольором, розташуванням у просторі, визначають послідовність і результативність своїх дій, пізнають зачатки логіки.Саме цю властиву тему "Використання дидактичних ігор для сенсорного розвитку дітей раннього віку" розглянули вихователі групи раннього віку на своєму методичному об'єднанні в ДНЗ №8 "Світлячок".Учасникам методичного об'єднання було представлено слайд-шоу, використання дидактичних ігор в даному навчальному закладі, яке підготували вихователі Бєлугіна Ю.В., Турчина В.В., Турлюн О.М., Азімова Л.В. Різноманітні дидактичні ігри на розрізнення кольорів, величин, форми, інших властивостей предметів з використанням кришечок, прищіпок, мочалок, коробок та інших предметів допомогли вихователям наочніше уявити всю багатогранну сенсорно-ігрову діяльність.Заняття "Весняна прогулянка до лісу", яке провели молодий вихователь Турлюн О.М. – "Білосніжка" та досвідчений вихователь Турчина В.В. – в ролі ведмедика продемонстрували якісну підготовку до заняття, велику зацікавленість дітей – "гномиків", та їхню позитивну налаштованість на
...
Читати далі »
|
|
|
|