Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » ЗДО №3
« 1 2 ... 21 22 23 24 25 ... 28 29 »
Падають сніжинки,
Застеляють шлях.
Сяє в нас ялинка
В золотих вогнях.
Разом прикрашали
Залу залюбки.
Раді тата й мами,
Раді малюки!
В нас гостей багато
В цей прекрасний день!
Новорічне свято
В кожен дім іде!
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в період з 24 по 27 грудня 2014 року пройшли новорічні свята.
З великим задоволенням діти прийняли участь у цих заходах. Вони підготували разом з батьками дуже гарні карнавальні костюми, з вихователями та музичним керівником вивчили вірші та пісні, танцювали таночки та водили хороводи, грали в ігри, зустрічали казкових героїв, велике задоволення отримали від приходу Діда Мороза та Снігуроньки, які принесли дітям чудові різноманітні дарунки.
|
Одним із важливих компонентів у формуванні фізично та інтелектуально досконалої організованої особистості є режим дня. Щоденно повторюючись, він привчає організм дитини до певного ритму, забезпечує зміну діяльності (ігрової, навчальної, трудової), при цьому оберігає її нервову систему від перевтоми.
Ранкова гімнастика є одним із найважливіших компонентів рухового режиму дітей. Вона спрямована на оздоровлення, зміцнення, підвищення функціонального рівня систем організму, розвиток фізичних якостей і здібностей дітей, закріплення рухових навичок.
Саме і в дошкільному навчальному закладі проводиться в системі такий вид режимного моменту як ранкова гімнастика.
09 грудня 2014 року вихователь старшої групи №5 "Золота рибка" показала під час колективного перегляду методику виконання ранкової гімнастики, яка сприяла активізації рухової діяльності дітей.
Комплекси ранкової гімнастики в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" проводяться під музичний супровід, який позитивно впливає на емоції дітей, створює у них гарний настрій.
|
В режимі дня дошкільного навчального закладу виділяється достатній час для перебування дітей на свіжому повітрі.
Перебування на свіжому повітрі зміцнює здоров'я і загартовує організм, всебічно розвиває дітей, активізує їх рухову діяльність, пізнавальні можливості.
Саме з метою, розвивати у дітей цікавість до навколишнього світу; виховувати моральні почуття (дбайливе та чуйне ставлення до зимуючих птахів; продовжувати формувати уявлення вихованців про особливості зимової природи та погоди, збагачувати активний словник, учити дітей відповідати на запитання, відгадувати загадки; активізувати рухливість малят, викликати позитивне ставлення до рухливих ігор, в ІІ молодшій групі №6 "Пізнайко" дошкільного навчального закладу №3 "Івушка" було проведено вихователем Плотніковою О.В. колективний перегляд-прогулянка на тему "Зимові клопоти".
Під час прогулянки було використано такі форми активності як: фізична, пізнавальна, мовленнєва, соціально-моральна та емоційно-ціннісна.
На прогулянці з дітьми було проведено бесіду, індивідуальну роботу, трудові доручення, гралися в дидактичні та рухливі ігри. Під час прогулянки використовували різноманітне обладнання.
|
04 грудня 2014 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" згідно річного плану роботи вихователем-методистом Олексієнко Наталією Володимирівною було підготовлено і проведено педагогічний тренінг на тему "Формування техніки та культури мовлення у педагогів ДНЗ".
За мету вона взяла наступне:
- допомогти учасникам тренінгу порівняти професії актора, режисера та педагога-"дошкільника" між собою, зрозуміти спільні та відмінні ознаки;
- сприяти усвідомленню важливості та необхідності використання акторських і режисерських навичок в освітньому процесі;
- ознайомити учасників з елементами техніки, технології та культури мовлення;
- спонукати до вдосконалення акторського мовлення та його використання в освітньому процесі;
- ознайомити учасників з театралізованими вправами, що допомагають удосконалювати власну міміку та жести;
- спонукати до творчого невербального спілкування із дошкільниками.
Учасниками даного тренінгу були педагоги дошкільного навчального закладу №3 "Івушка".
Тренінг складався із:
- вступної частини;
-
...
Читати далі »
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" було проведено роз'яснювально-просвітницьку роботу щодо встановлення Дня захисника України (14 жовтня) та скасування Дня захисника Вітчизни (23 лютого).
В закладі було проведено відповідні заходи, які висвітлено на сайті.
Роз'яснювальну роботу було проведено керівником закладу Кречетовою Мариною Вікторівною, яка ознайомила із листом міського відділу освіти "Про проведення роз'яснювально-просвітницької роботи щодо встановлення Дня захисникаУкраїни", та дорученням Глави Адміністрації Президента України.
|
02 грудня 2014 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" вчителем-логопедом Федунець І.О. та підгрупою дітей старшої логопедичної групи №4 "Чомучки" було проведено колективний перегляд відкритого логопедичного заняття на тему "Розвиток фонематичних процесів під час постановки звука".
За мету вчитель-логопед поставила:
- Корекційно-навчальна: навчити дітей вимовляти звук –р- з подальшим введенням його в склад. Розвивати рухливість артикуляційного апарату Закріпити правильну артикуляцію звука, вміння визначати наявність та позицію звука –р- в слові, вміння ділити слова на склади. Збагачувати словник дітей словами зі звуком –р-. Познайомити дітей з буквою Р, вправляти їх в читанні складів з цією літерою.
- Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичні процеси в зв'язку з фонемою, що вивчається. Розвивати мислення, увагу, пам'ять, дрібну та загальну моторику. Розвивати навички звукового аналізу та синтезу.
- Корекційно-виховна: виховувати зацікавленість до заняття, бажання говорити правильно. Сприяти позитивному емоційному стану.
Було використане наступне обладнання: дзеркала, серветки, зонди, спирт, вата; гра "Склади букву Р" (з малюнками на звук –р-),гра
...
Читати далі »
|
27 листопада 2014 року в дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" в старшій логопедичній групі №4 "Чомучки" було проведено колективний перегляд режимного моменту – гімнастика пробудження "Веселі зірочки".
Гімнастика пробудження — невідмінна ланка фізичного розвитку дітей. Її місце — у другій половині дня після денного сну. Прокидаючись та виконуючи елементарні фізичні вправи, діти налагоджують свій організм до подальшої рухової активності. Гімнастика після сну в старшій групі обов'язкова. Адже відразу після пробудження дитячому організму потрібно дати заряд енергії для подальших ігор та занять. І впоратися з цим завданням допоможе нескладний комплекс простих вправ, які дуже прості у виконанні, але змушують м'язи "розігрітися" і допомагають тілу в цілому остаточно перейти в активний режим.
|
В дошкільному навчальному закладі №3 "Івушка" на протязі року проводяться практичні консультації з різних розділів програми для молодих спеціалістів. Так 10 листопада 2014 року було проведено одну із практичних консультацій на тему "Викладання методики на занятті з фізкультури в середній та старшій групах".
Дану консультацію було проведено на прикладі молодих спеціалістів, які були в ролі дітей.
Вихователь-методист Олексієнко Н.В. досконало розповіла та показала як правильно потрібно перешиковуватись, виконувати вправи основних рухів, кількість дозувань та методику проведення даного заняття.
Вихователям закладу дуже подобаються саме практичні консультації в яких вони приймають безпосередню участь.
Молоді вихователі засвоїли всі методи та прийоми, які зможуть використовувати на заняттях з фізкультури в своїх групах.
Цей семінар-практикум має велике методичне значення для вихователів садочка.
|
Згідно плану роботи відділу освіти в листопаді цього року в дошкільних навчальних закладах міста проходить вивчення стану логопедичної роботи в групах для дітей з порушеннями мовлення.
06 листопада 2014 року дошкільний навчальний заклад №3 "Івушка" відвідала завідувач міської ПМПК Н.Білоконь. В закладі працює одна група для дітей з порушеннями мовлення, в якій навчаються і виховуються 17 дітей з різними вадами мовлення.
Логопедичну корекційну роботу в ній проводить вчитель-логопед Федунець Ірина Олександрівна. Цікаво, на високому методичному рівні, Ірина Олександрівна проводить з дітьми різні форми роботи: фронтальні, індивідуальні, під групові заняття, мовні хвилинки, мовленнєві ігри.
Під час занять учитель-логопед пропонує дітям ігри та вправи на закріплення правильної вимови звуків, розвитку процесів мислення, завдання з зростаючої складності.
Вихователі логопедичної групи Куценко С.П. та Хоменко М.В. поряд з виховними та навчальними завданнями вирішують і корекційно-відновлювальні: усувають недоліки у сенсорній, емоційно-вольовій, інтелектуальній сферах, що зумовлені особливостями мовлення дітей з порушеннями мовлення.
В групі створено всі умови для навчання і виховання дітей.
|
|
|
|