Бути готовим до школи вже сьогодні – не означає уміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи – означає бути готовим всьому цьому навчитися.
Вступ до школи – особливий момент у житті дитини. Це новий етап у розвитку малюка: нові форми діяльності, новий стиль відношень з однолітками та дорослими, фізіологічні перебудови.
Як зробити так, щоб цей процес не травмував дитину? Даним питанням переймається педагогічний колектив дошкільного навчального закладу №4 "Ромашка". Адже тісна співпраця працівників школи і дошкільного закладу є одним з найголовнішим завданням, які ставить перед собою дошкільний заклад.
У процесі своєї діяльності вихователь виявляє готовність дитини до навчання у школі, здібності розумової діяльності, стан мови і особливості їх соціального розвитку.
Дані своїх спостережень педагоги старших груп передають вчителям школи №1 ім. Т.Г.Шевченка під час зустрічей, які організовує дошкільний заклад.
Сумісна цілеспрямована робота вихователя і вчителя дає можливість дітям, з різним рівнем розвитку почувати себе комфортно у початковій школі, рухатися у своєму темпі.
Часто до школи приходять діти котрі вміють читати, писати, рахувати, але не вміють спостерігати, порівнювати, аналізувати. Недостатньо розвинена увага дитини, образне мислення, вміння виконувати елементарні мовні або творчі завдання. Ці питання є предметом дискусій педагогів наших навчальних закладів. Також в закладі стало традицією організовувати батьківські збори за участю вчителів школи під час яких вирішуються питання підготовки дітей до школи, обговорюються процеси адаптації та багато інших питань.
Вищезазначена робота наступності дошкільного і шкільного навчання допомагає забезпечити ефективний поступовий розвиток дитини, його успішний перехід на наступну ступінь навчання та реалізацію проекту наступності дошкільного навчального закладу№4 "Ромашка" і загальноосвітньої школи І –ІІІ ст. №1 "Майбутній першокласник… Разом до успіху".
Маємо надію, що робота наших навчальних закладів дасть гарні результати щодо адаптованості дитини до шкільного навчання її позитивне ставлення до школи, розуміння пояснюваного вчителем навчального матеріалу, самостійність, здатність зосереджувати увагу при виконанні завдань, охоче виконання громадських обов'язків і доброзичливе ставлення до однокласників.
Шановні педагоги! Бажаю Вам терпіння у нашій справі.