Передовий педагогічний досвід – оптимальна педагогічна діяльність, у процесі якої використовуються оригінальні форми, методи, прийоми, засоби, технології навчання та виховання, що забезпечує стійкі позитивні результати у практичному розв'язанні актуальних педагогічних проблем. В 2012 році в дошкільному навчальному закладі №4 "Ромашка" проведена робота по збору даних про передовий педагогічний досвід вихователів дошкільних закладів м. Знам'янки. Ці дані зведені у картотеку.
Дана картотека дає змогу не тільки вивчати роботу своїх колег, а й полегшує завдання знаходження цікавих матеріалів під час планування навчально – виховного процесу.
Слід відмітити про цікаві, творчі напрацювання, про цікаві, новітні ідеї, які розкрили у своїх роботах педагоги. Зважаючи на вищезазначене виникла ідея систематично ознайомлювати вихователів ДНЗ №4 з творчими наробками вихователів інших садків. Для виконання цього завдання розроблений графік вивчення і впровадження найцікавіших ідей.
Вихователі нашого закладу з творчою цікавістю вивчають роботи своїх колег та наряду з цим працюють над проблемними темами, накопичують матеріали, щоб пройшовши етапи по вивченню та апробації в роботі з дітьми узагальнити свої здобутки у власний досвід та, в свою чергу, поширити його серед педагогів Знам'янщини.
Робота педагогів над проблемними темами, які впроваджуються в практику роботи з дітьми ДНЗ №4:
№
ПІБ педагога
Напрямок роботи
1
Рябуха Анна Леонідівна
"Пальчиковий театр". Розвиток зв'язного мовлення дітей дошкільного віку, використовуючи пальчикові ігри
2
Криворучко Алла Олександрівна
"Казкотерапія дітям"
3
Макущенко Наталія Олександрівна
Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку
Використання методики ТРВЗ для розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку
5
Чорна Наталія Павлівна
Розвиток творчих здібностей дітей під час роботи з піском
6
Джулай Тетяна Григорівна
Розвиток творчості дитини засобами музичної діяльності
7
ЗакотюраТетяна Іванівна
Розвиток сенсорних здібностей шляхом застосування арттерапії в роботі з дітьми раннього віку
8
Закоморна Світлана Анатоліївна
Формування іншомовної комунікативної компетентності дошкільників
Така форма роботи – поширення, вивчення та впровадження найцікавіших ідей у роботу закладів дасть можливість вивести дошкілля на якісно новий, творчий рівень.