Існує величезна кількість різноманітних ігор, але щодня плануючи ігри для дітей стикаємося з такою проблемою - як правильно спланувати ігри дотримуючись етапів систематичності, а саме - ознайомлення з новою грою, повторення та закріплення гри? Адже, якщо дотримуватися цієї системи одна й та сама гра повинна повторюватися протягом декількох днів. Як зробити цей процес цікавим, повчальним та різноманітним щоб діти не втрачали до гри інтерес? Як одну й ту саму гру змінити, витримуючи мету, трансформувати її, зробити більш цікавою?
Цим питанням переймалися педагоги Знам'янського дошкільного навчального закладу №4 "Ромашка" на педагогічній годині, яка відбулася у жовтні 2012 року.
Працюючи над грою, змінюючи її, вводячи обмеження, ускладнюючи педагоги поповнили власний ігробанк цікавими творчими знахідками.
А педагоги–початківці отримали майстер–клас під час фестивалю нових ігор.
По закінченню педагогічної години дійшли висновку, що немає віку, непридатного для гри.
Грати - значить повнокровно й змістовно жити: приймати й віддавати, навчатися й навчати, самоорганізовуватися й організовувати певні процеси, творити й бути творчим виконавцем, генерувати, адаптувати ідеї й стимулювати до цих актів інших, проектувати дії й досягати мети, радіти й розважатися, захоплювати й захоплюватися, набиратися духовності й дарувати щиросердечне тепло.
Гра забезпечує радісне самопочуття, здоров'я, довголіття, дає можливість задовольнитися життям, установити позитивні взаємини, зняти психічне перевантаження і компенсувати витрати життєвої енергії. Гра навчає ефективно працювати, розумно відпочивати і весело проводити час.