У даний час у сфері дошкільної освіти йде складний процес пошуку сучасного змісту, структури, форм і методів методичної роботи. Це зумовлено необхідністю пошуку нового стилю, нових форм спілкування з людьми в особистісно-орієнтованій освіті, підвищення професійної майстерності педагогів, що є основою методичної роботи з кадрами.
Тому в дошкільному навчальному закладі №4 "Ромашка" сутністю і змістом методичної роботи є допомога кожному педагогу досягти високих результатів у процесі розвитку, навчання та виховання дошкільнят. Для досягнення цієї мети в закладі впроваджуються інтерактивні форми методичної роботи, які спрямовані на надання практичної допомоги педагогам, враховуючи реальні можливості кожного.
Важливою умовою для адміністрації ДНЗ №4, під час інтерактивного навчання, донести до кожного педагога сенс такої діяльності, навчити, а не просто розповісти певну інформацію. Хоча останній метод простіший, доступніший і, безумовно, швидший. Ви можете швидко повідомити педагогам, що вони повинні знати, і вони забудуть це ще швидше.
Коли дорослі краще вчаться?
дорослі вчаться краще, коли вони самі цього хочуть і відчувають певну відповідальність за процес навчання;
дорослі вчаться краще, якщо відчувають у цьому потребу;
дорослих краще навчати через діяльність;
дорослі вчаться шляхом розв'язання реальних проблем, які їх стосуються;
дорослі вчаться краще, якщо матеріал пов'язаний з їхнім досвідом;
дорослі навчаються краще у неформальній атмосфері;
дорослі чекають від вихователя – методиста, наставника гарної підготовленості, цінують його захопленість, компетентність;
дорослі люблять ділитися власним життєвим досвідом;
дорослі віддають перевагу практично орієнтованим програмам, що демонструють, яким чином можна досягти певної мети;
дорослі прагнуть партнерських стосунків у процесі роботи.
Фотозвіт про проведене навчання можна переглянути в альбомі.