Участь вихователів ДНЗ №4 у конкурсі на кращий дидактичний посібник
Гра є не стільки стихією дитини, скільки єдиною
областю, де дитина дістає більш чи менш широку ініціативу. У грі вона почувається до певної міри незалежною. Усе інше – скороминуча милість, тимчасова поступка, на гру ж дитина має право
Гра - основний вид дiяльностi дошкiльникiв. В розвитку дитини величезна роль надається грi. Фiлософи, iсторики, етнографи, психологи педагоги вивчають походження гри, її мiсце в життi дитини, можливостi ефективного використання iгор для вирiшення виховних задач.
Для дiтей дошкiльного вiку iгри мають виключне значення: гра для них - навчання, праця, форма виховання.
Нині, коли у світ дитячої гри впевнено і власно входить комп'ютер, комп'ютерні ігри виставка дидактичних посібників показала, що іграшка створена власними руками педагогів популярна і позитивно впливає на всебічний розвиток дитини. Адже в дидактичному посібнику, який створений рідними вихователями значно більше багатств світопізнання і світорозуміння, ніж у найскладнішій комп'ютерній грі.