Спілкування дитини з природою відбувається повсякчас, зокрема й у ході прогулянок як обов'язкових режимних моментів у дошкільному закладі. Щоб це спілкування було ефективним, сприяло формуванню у малюка екологічної компетентності і усвідомленого ставлення до довкілля, педагоги дошкільного навчального закладу №4 "Ромашка" намагаються забезпечити відповідні умови, правильно спланувати та організувати дитячу життєдіяльність, адже природа – могутнє джерело пізнання, яке через спілкування розкриває людині свої таємниці й робить її більш чутливою до навколишнього світу. Людина – частина природи, потяг до всього живого закладений у ній від самого народження, та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці.
Природа – це невичерпне джерело всебічного розвитку дитини, ефективний засіб формування її світогляду, виховання почуттів.
Педагоги нашого закладу повсякчас знаходяться у творчому пошуці. Як зробити прогулянку з дітьми цікавою і повчальною, як прищепити кожній дитині любов до всього живого та екологічний світогляд, як сумістити ігри дітей з фізкультурно-оздоровчою діяльністю та творчим розвитком?
вихователь Макущенко Н.А. прищеплює дітям любов до тварин і птахів не тільки на словах, а діями – разом з дітьми змайстровані годівнички, які постійно поповнюються крихітками та зернятками;
вихователь Криворучко А.О. прищеплює дітям морально–етичні норми та вчить робити цікаві дарунку один одному;
вихователь Шеремет В.А. піклується про фізичне здоров'я малюків та влаштовує справжні зимові розваги для своїх вихованців;
вихователь Закоморна С.А. розвиває творчі здібності своїх вихованців незвичайним способом, а саме малювання на білому сніжку, що може бути цікавішим?
Дитя людське – дитя Землі. Народжуючись, воно починає життя у нерозривному зв’язку з усім розмаїттям світу: рослинами, тваринами, повітрям, грунтом, водою, камінням. І так важливо, щоб дитина уже з перших років відчула єдність з природою за допомогою дорослих, змінювала її, черпала з того джерела творче натхнення.