Наступність у роботі між ланками дошкільної та початкової освіти
Питання наступності і перспективності дошкільної та початкової освіти не перший рік обговорюється педагогічними колективами ДНЗ№4 та ЗШ №1.
На переконання адміністрації ДНЗ №4 наступність і перспективність дошкільної та початкової освіти — це не лише підготовка до шкільного навчання, а й, що ще більш важливо, збере¬ження і розвиток напрацьованого досвіду, досягнень кожної ди¬тини.
Над цим питанням сумлінно працюють вихователі старших груп ДНЗ №4 - групи №4 "Веселка" (логопедична) – Доля А.А., Криворучко А.О. та групи №6 "Золоті зернята" – Закоморна С.А., Демченко Н.М., Дордюк С.В. та вчителі перших класів ЗШ№1 в 2013-2014н.р. Воротинська Тетяна Іванівна, Ліннік Тетяна В'ячеславівна.
Питання легкої адаптації дітей до умов школи вирішується нашими педагогічними колективами вже сьогодні. Починаючи з вересня місяця 2012р. вихователі старших груп відвідували уроки першокласників. Це дало змогу дітям бачити знайомі обличчя та сумлінно показувати набуті знання в дошкільному закладі. Також вихователі мали змогу ознайомитися з прийомами навчання, які використовують вчителі та поділитися власним досвідом. Вчителі є гостями на заняттях вихователів починаючи з другого півріччя навчального року, і також мають змогу ознайомитися з прийомами, які використовують вихователі в роботі з дітьми на заняттях.
Такі взаємовідвідування сприяють виконанню плану співпраці між садочком та школою, а також перейняття досвіду керівництвом дитячим колективом. Вчителі початкової школи вже сьогодні враховують рівень розвитку дитини, з яким вона вступає до першого класу, та планують забезпечення продовження її розвитку, виховання та навчан¬ня, а також створення для цього відповідних умов.