Установити довірчі стосунки з дитиною допомагають ігри з піском. Через гру в пісочниці дорослий ненав'язливо повідомляє дитині норми та правила поводження у групі, природнім шляхом здійснює психолого–педагогічну корекцію її поведінки. Адже ігри з піском є не лише ефективним засобом зняття нервового напруження, а й гарним приводом для спілкування.
У свою чергу, для дитини, яка погано володіє мовленням, у пісочниці створено умови для практичного розкриття внутрішнього Я та взаємодії з навколишнім світом.
Саме тому, завдяки широкому використанні ігор з піском в групах раннього віку, можливо вирішити такі завдання: встановлення довірчих стосунків між вихователем та дитиною, а також між дітьми в групі; зниження високого рівня психічного напруження як у дитини, так і для вихователя; засвоєння норм та правил поведінки.
Коли помітні перші прояви позитивної адаптації у дітей, вихователі переходять до наступного рівня використання ігор з піском, як могутнього навчально - ігрового методу. Діти граються в піску, разом з вихователем складають казки, розповіді, віршики та обігрують їх, тобто знайомляться з навколишнім світом.
Отже, організовуючи ігри з піском, вихователь стає для дитини провідником у засвоєнні знань про навколишній світ та самого себе у цьому світі, формуванні умінь та навичок соціальної взаємодії.