Основою педагогічної взаємодії є спілкування, адже саме спілкування є і найважливішою умовою, і засобом розвитку особистості. Одним з видів педагогічної взаємодії є спілкування педагога з батьками вихованців, головна мета якого – побудувати партнерські стосунки та забезпечити психолого–педагогічний супровід сімейного виховання. Щоб досягти цієї мети, потрібно майстерно володіти ефективними технологіями спілкування.
Одним із способів є тренінги. Тренінг "Виховання любов'ю" був проведений з вихователями ДНЗ №2 "Теремок". На меті було сприяння усвідомленню учасників тренінгу важливості відповідального ставлення до батьківства; поглиблення знань педагогів щодо застосування різноманітних методів виховання дітей; ознайомлення із сучасними методами роботи з батьками. Були проведені вправи "Слова схвалення", "Лелека", "Мій день народження", "Образ щасливої дитини", "Стилі батьківської поведінки", "Інформаційне повідомлення "П'ять шляхів до серця дитини", "Меморандум".
Всі учасники були активними, в повній мірі проявили творчість, знання, уміння. Як показав тренінг учасники отримали цікаву інформацію, яку обов'язково використають у своїй діяльності.
На останок вихователь–методист Чуракова С.С. вручила учасникам пам'ятки "Поради педагогові щодо спілкування з сім'єю".
Тренінг "Виховання любов'ю" показав, що завдяки спільним зусиллям педагогів та батьків ДНЗ №2 "Теремок", вихованці почуваються комфортно, для них створенні всі умови для гармонійного розвитку.