Основне завдання дошкільного закладу – забезпечити всебічний та гармонійний розвиток дітей. А для цього їхнє життя слід наповнити різноманітною і цікавою діяльністю.
У розмаїтті засобів впливу на формування особистості дитини дошкільного віку важливе місце посідає театр. Цей особливий вид мистецтва органічно поєднує в собі художнє слово, драматичну дію, поетику, живопис, музику та літературу.
Також були представлені нетрадиційні види театрів: театр чашок (ІІ мол. гр. "Живчик" казка "Рукавичка"); театр лопаток (сер. гр. "Калинка" казка "Теремок"); театр ложок (І мол. гр. "Сонечко" казка "Ріпка", І мол. гр. "Їжачки" казка "Рукавичка"); театр пляшок ( сер. гр. "Гномики" казка "Колосок"); театр Бі – ба – бо (І мол. гр. "Ромашка" казка "Колобок", старш. гр. "Полуничка" казка "Чому Ведмідь взимку спить?"); магнітний театр ( ІІ мол. гр. "Пізнайки" казка "Ріпка").
Увесь секрет театралізованого дійства – пересування, переодягання, озвучування персонажів – криється за ширмою, яка є і тлом п'єси, і основним елементом декорацій. Тому обов'язковим елементом театрального осередку є ширми. Їх вихователі ДНЗ №2 виготовили великі, малі, з різноманітними орнаментами.
Сьогодні театральна діяльність – найулюбленіший вид діяльності наших вихованців. Обладнання театральних осередків спонукає дітей до творчої діяльності, дає змогу кожній дитині зіграти бажану роль. Театральна діяльність сприяє розкриттю духовного і творчого потенціалу дитини, створює умови для самовираження і самореалізації кожної особистості.