Досягнення учнів НВК "Знам'янська загальноосвітня школа № 2-ліцей" в 2011/2012 н.р.
Досягнення учнів НВК "Знам'янська загальноосвітня школа № 2-ліцей" в 2011/2012 н. р.
Найважливіше завдання школи – розкрити творчі здібності, обдарування, таланти всіх вихованців. В.О. Сухомлинський
Епоха, що настала, - епоха змін, інновацій, епоха інтелекту, – диктує свої умови життя, висуває нові вимоги до людини. Якісно нові зміни в суспільстві переконують, що найбільшою цінністю є неповторна людська особистість з її нахилами, вподобаннями, обдаруваннями. Одним із пріоритетних напрямків у системі освіти є актуальні проблеми навчання й виховання обдарованих школярів. Отже, займатися розвитком творчих та інтелектуальних можливостей учнів необхідно. І, перш за все тому, що нове розкриття здібностей учня потрібне не тільки для нього, а і для суспільства в цілому. Швидкий темп розвитку новітніх технологій вимагає збільшення росту освічених людей з нестандартним мисленням, які вміють ставити і вирішувати нові завдання. Тому, що творчі та інтелектуальні можливості сьогодні – запорука прогресу в будь-якій галузі людського життя. Сприяння реалізації обдарування потребує організації особливого середовища. Наш навчальний заклад – це, перш за все, творче середовище, де формується нова людина як творча особистість. Найважливішим в організації роботи з обдарованими учнями в нашому навчальному закладі є створення загального "поля креативності", яке сприяє розвитку творчих здібностей учнів, вчителів і адміністрації. Виходячи з цього, головними завданнями в роботі з обдарованими дітьми ми визначаємо наступні:
створення максимально сприятливих умов для розвитку обдарованих учнів;
розробка і поетапне впровадження нового змісту освіти, інтерактивних технологій навчання й виховання;
створення сприятливих умов для самозростання, розвитку творчого потенціалу викладачів.
Наш НВК "Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 – ліцей" має неабиякі таланти як серед учнів, так і серед педагогів. Наші вчителі та учні творять щоденно, вміють адаптуватися в сучасному оточенні. Як результат роботи з обдарованими дітьми є участь учнів у різних етапах Всеукраїнських предметних олімпіад, у роботі наукових товариств та Малої академії наук України. Одним з головних показників якості освіти є призові місця в олімпіадах та конкурсах. В 2011/2012 навчальному році в І етапі Всеукраїнських предметних олімпіад показали свої здібності учні з 6 – 11 класів. Призерами стали 218 учнів зі 451 учасника. В ІІ (міському) етапі Всеукраїнських предметних олімпіад переможцями стало 47 учнів, які одержали 103 перемоги, з них І місце - 25, ІІ місце – 38 і ІІІ – 40.
До участі у ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад було направлено 36 учнів НВК (44%) з 82 всіх учнів. В ІІІ етапі наші учні стали призерами з історії (Замковий Володимир, 10-А клас –І місце, вчитель Філіпова С.М.; Скрипка Богдан та Дякова Марія, 9-А клас – ІІІ місце, вчитель Зубренко Л.А.), математики (Бриков Владислав, 11-Б клас – ІІ місце, вчитель Орищенко В.П.), хімії (Лемешко Олександр, 8-Б клас –ІІ місце, вчитель Мала А.В.), правознавства (Замковий Володимир, 10-А клас – І місце, Льовушкіна Ярослава, 9-А клас – ІІ місце, Панкевич Богдан, 10-А клас та Дякова Марія, 9-А клас –ІІІ місце, вчитель Філіпова С.М.), географії (Свириденко Олександр, 8-А клас –ІІІ місце, вчитель Панкевич В.І.; Дундєва Лілія, 9-А клас, вчитель Недяк Н.В.), фізики (Свириденко Олександр, 8-А клас – ІІІ місце, вчитель Плюта С.М.). Крім того, 10 учнів НВК (всього 16 учнів) представляли свої науково-дослідницькі роботи в місті Кіровограді. Якісна підготовка учнів та їх змістовні роботи були відзначені дипломами. Це такі учні: Замковий Володимир (10-А клас, секція історії – І місце, керівник Філіпова С.М. та секція екології – ІІ місце, керівник Іваник Л.В.), Головченко Олександр (11-А клас, секція англійської мови – ІІ місце, керівник Черевко А.І.), Кураєва Марія (11-Б клас, секція математики –ІІІ місце, керівник Орищенко В.П.), Воронько Анастасія (10-А клас секція географії – ІІІ місце, керівник Панкевич В.І.), Льовушкіна Ярослава (9-А клас, секція географії – ІІІ місце, керівник Панкевич В.І. та секція англійської мови – ІІІ місце). Запорукою успіху нашого закладу є тісна співпраця педагогів з дітьми, які виявляють інтерес до більш глибокого вивчення наукових істин, а також чітка організація самостійної роботи як під час уроків, так і в позакласній роботі та на заняттях в науковому товаристві (керівники секцій працюють без оплати). Таким чином, в нашому навчально-виховному комплексі педагогічний колектив працює над створенням сприятливих умов для творчого самовдосконалення учнів, для яких відкриваються нові перспективи і можливості.
Заступник директора з навчально-методичної та наукової роботи НВК Орищенко В.П.