Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з метою визначення особливих освітніх потреб, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги є одним з основних завдань центру. Для комплексної психолого-педагогічної оцінки необхідна наявність таких документів:
- заява батьків(одного з батьків) або законних представників дитини та/або її особистої заяви (для дітей віком від16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки, а також надання письмової згоди на обробку персональних даних дитини;
- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
- свідоцтво про народження дитини;
- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
- форма первинної облікової документації № 112/0 ”Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби - довідки від психіатра.
У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються:
- психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
- зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень(для дітей, які здобуваютьзагальну середню освіту), малюнки;
- документи щодо додаткових обстежень.
У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються;
- попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
- висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку
Батьки мають можливість дистанційного подання документів через автоматизовану систему роботи інклюзивно-ресурсних центрів(https://ircenter.gov.ua/)
|