Статистика
Онлайн всього: 10 Гостей: 10 Користувачів: 0
|
Головна » 2020 » Листопад » 17
Контент платформа для батьків дошкільнят
Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ Україна запускають кампанію НУМО про важливість дошкільного розвитку. Кампанія допоможе батькам зрозуміти необхідність високоякісного дошкільного навчання, побудувати ефективну комунікацію з дитсадками та допомогти розвивати навички в дітей.
«Розвиток якісної та доступної дошкільної освіти є дуже важливим. Особливо актуально це в контексті Нової української школи: дошкілля має бути синхронізоване з реформою НУШ і максимально готувати дітей до школи та життя. Батьки також повинні розуміти, що вони впливають на розвиток дітей у цей період. Завдяки нашим партнерам ЮНІСЕФ в Україні в межах кампанії НУМО розроблено спеціальні інструменти, які допоможуть гармонізувати розвиток дошкільнят і підготувати їх до школи. Адже результатом якісної дошкільної освіти є готовність дитини до подальших етапів життя, пов’язаних зі здобуттям нових знань та формуванням навичок і вмінь», – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет.
Кампанія НУМО допоможе батькам краще зрозуміти важливість якісного навчання дитини, поняття м’яких навичок (soft skills), методології та практики розвитку м’яких навичок (soft skills) і технічних навички (hard skills).
Контент-платформа надаватиме конкретні методики, вправи для розвитку певних навичок, інформацію про гармонійне спілкування з дитиною та матеріали для розвитку навичок дотримання санітарних правил і дистанції.
«Наше ставлення до себе та світу, відчуття безпеки, довіри, передумови для майбутніх дорослих відносин, майбутньої освітньої діяль
...
Читати далі »
|
Співпраця інклюзивно-ресурсного центру із закладами загальної середньої
освіти міста
У закладах загальної середньої освіти міста відбулися методичні наради працівників інклюзивно-ресурсного центру з керівництвом закладів з питань організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.
Розглядалися питання роботи команд психолого-педагогічного супроводу та створення індивідуальних програм розвитку для дітей з особливими освітніми потребами.
|
|
|
|
| | |