Психологічна кухня
Особистість дитини і підлітка формується не сама по собі, а в навколишньому середовищі, яке його оточує. Особливо важливими ланками є сім’я та школа.
Працівники психологічної служби шкіл міста покликані розпізнати внутрішній світ кожної дитини, зробити все необхідне, щоб їх контакти з іншими людьми були теплими, доброзичливими та цілющими. Постійне підвищення кваліфікації цих спеціалістів має велике значення, особливо зараз, коли країна охоплена пандемією коронавірусу.
Так, 04 листопада 2020 року була проведена психологічна кухня «Розбудова безпечного освітнього середовища», у якому взяли участь практичні психологи та соціальні педагоги загальноосвітніх шкіл міста.
Питання щодо структури алгоритму практичних психологів/соціальних педагогів розкрила Наталя Каракаш’ян, голова міського методичного об’єднання, практичний психолог Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 ім. Т.Г.Шевченка. Підкреслила, що алгоритмізація діяльності працівників психологічної служби закладів сприятиме полегшення процесу надання соціально-психологічної допомоги учасників освітнього процесу, зменшить ймовірність похибок чи помилок у діяльності вищезазначених фахівців.
Щодо формування психологічної компетенції всіх учасників освітнього процесу як один із компотентів системи профілактичної роботи суїцидальних тенденцій серед дітей та молоді доповіла практичний психолог Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Антонін Алєксєєва, яка розкрила систему профілактичну суїцидальних тенденцій.
Практичне заняття «Розкриття внутрішнього потенціалу особистості» провела практичний психолог Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Оксана Рац, під час якого учасники зібрання мали змогу намалювати колективний малюнок. Метою дослідження «Особистісне зростання та самопізнання себе як особистості серед індивідів» було відстеження власні почуття під час роботи в колективі і переосмислення власних дій під час взаємодії команді.
Методист відділ освіти Любов Толкуща акцентувала увагу присутніх на пріоритетних напрямках роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 рр. та вжиття інформаційно-просвітницьких заходів для захисту дітей у цифровому середовищі та протидії випадків булінгу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
|