Середа, 27.11.2024, 03:15
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 16
Гостей: 16
Користувачів: 0

Главная » 2020 » Лютий » 26 » Засідання міського методичного об’єднання
15:05
Засідання міського методичного об’єднання

Засідання міського методичного об’єднання вчителів іноземних мов

21 лютого 2020 року на базі навчально-виховного комплексу “Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-ліцей” відбулося засідання міського методичного об’єднання  вчителів іноземних мов  з теми “Teaching Mixed Level Classes” (“Особливості викладання іноземної мови у різнорівневих групах”). У заході взяли участь голова міського методичного об’єднання вчителів іноземних мов Олефірова С.А. та вчителі іноземних мов навчальних закладів міста.
Зустріч відбувалася у формі тренінгу,який підготувала та провела Олефірова С.А. Такі нетрадиційні методи доводять перевагу інтерактивного навчання для подальшої роботи з учнями, залучають кожного вчителя до самовдосконалення.

Мета тренінгу: підвищити методичний та практичний рівень професійної компетентності вчителів іноземної мови з актуальної теми“Teaching Mixed Level Classes”. 
Світлана Андріївна презентувала теоретичний та практичний аспекти з таких питань:
    поняття “класи учнів різного рівня знань та різних здібностей” (Mixed Level/Ability Classes)
    організація класу (Classroom Management)
    особливості оцінювання учнів у різнорівневих класах (Evaluation)
    диференційоване навчання (Differentiation)
    учнівська автономія на уроках іноземної мови (Student’s Autonomy)
    взаємонавчання в групі тінейджерів (Peer Teaching)
    взаємодія вчителя та учнів на уроках іноземної мови (Interaction in a peer-based learning classroom)
    Упродовж  засідання творчі групи вчителів  брали активну участь в обговоренні  актуальних питань.
Наприкінці зустрічі учасники тренінгу дійшли висновку:
    завдання викладача при роботі з різнорівневою групою полягає в створенні доброзичливої атмосфери на уроці, в якій  зводяться до мінімуму стресові фактори для учнів з дуже низьким рівнем знань. Вони відчувають себе розкутими і не бояться зробити помилку і бути при цьому осміяними, а  викладач буде мати можливість здійснювати свою діяльність в повному обсязі.
    працюючи в різнорівневій групі, в кожному конкретному випадку і до кожного конкретного учня викладач повинен підібрати індивідуальний підхід, враховуючи психологічні особливості даного підлітка.

Олефірова С.А.,
голова міського методичного об’єднання 
вчителів іноземних мов
 

Категория: НВК №2 | Просмотров: 252 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz