Засідання міського методичного об’єднання вчителів іноземних мов
21 лютого 2020 року на базі навчально-виховного комплексу “Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-ліцей” відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів іноземних мов з теми “Teaching Mixed Level Classes” (“Особливості викладання іноземної мови у різнорівневих групах”). У заході взяли участь голова міського методичного об’єднання вчителів іноземних мов Олефірова С.А. та вчителі іноземних мов навчальних закладів міста.
Зустріч відбувалася у формі тренінгу,який підготувала та провела Олефірова С.А. Такі нетрадиційні методи доводять перевагу інтерактивного навчання для подальшої роботи з учнями, залучають кожного вчителя до самовдосконалення.
Мета тренінгу: підвищити методичний та практичний рівень професійної компетентності вчителів іноземної мови з актуальної теми“Teaching Mixed Level Classes”.
Світлана Андріївна презентувала теоретичний та практичний аспекти з таких питань:
поняття “класи учнів різного рівня знань та різних здібностей” (Mixed Level/Ability Classes)
організація класу (Classroom Management)
особливості оцінювання учнів у різнорівневих класах (Evaluation)
диференційоване навчання (Differentiation)
учнівська автономія на уроках іноземної мови (Student’s Autonomy)
взаємонавчання в групі тінейджерів (Peer Teaching)
взаємодія вчителя та учнів на уроках іноземної мови (Interaction in a peer-based learning classroom)
Упродовж засідання творчі групи вчителів брали активну участь в обговоренні актуальних питань.
Наприкінці зустрічі учасники тренінгу дійшли висновку:
завдання викладача при роботі з різнорівневою групою полягає в створенні доброзичливої атмосфери на уроці, в якій зводяться до мінімуму стресові фактори для учнів з дуже низьким рівнем знань. Вони відчувають себе розкутими і не бояться зробити помилку і бути при цьому осміяними, а викладач буде мати можливість здійснювати свою діяльність в повному обсязі.
працюючи в різнорівневій групі, в кожному конкретному випадку і до кожного конкретного учня викладач повинен підібрати індивідуальний підхід, враховуючи психологічні особливості даного підлітка.
Олефірова С.А.,
голова міського методичного об’єднання
вчителів іноземних мов
|