Засідання нетрадиційної педагогічної ради
Методична гра «Що? Де? Коли?»
Днями в Знам’янському центрі дитячої та юнацької творчості відбулось засідання нетрадиційної педагогічної ради. Засідання було розподілено на два модулі. Під час першого модулю було проведено аналіз освітньої та управлінської діяльності закладу за I – семестр 2019/2020 навчального року.
Основними завдання засідання стали:
- Здійсняння колективного аналізу стану діяльності закладу за I семестр 2019/2020 навчального року, осмислення здобутків;
- визначення найактуальніших проблем та напрямки діяльності закладу за I семестр 2019/2020 року навчального року, розроблення шляхів їх розв’язання;
- розвиток в педагогів навичок особистої участі у визначенні концептуальних засад діяльності закладу.
- Стимулювання педагогів на вищі професійні
досягнення в новому навчальному році.
- Сприяння посиленню науково – методичного супроводу підготовки обдарованих дітей до конкурсів, фестивалів та акцій всіх рівнів.
Під час другого модулю всі присутні педагогічні працівники стали учасниками методичної гри «Що? Де? Коли?». Спікером гри було обрано методиста закладу І.Слєпєнькову.
Присутні педагоги були розподілені на дві умовні команди, команду «Ерудит» та «Всезнайки». Обрані капітани команд, якім було надано повноваження надавати відповіді на поставлені запитання. Методична гра проводилась в два раунди по чотири запитання в кожному. Після того, як команда отримувала запитання звучала команда «Час», тривалістю 1хв. Команди обговорювали запитання, занотовували. Після закінчення часу команди надавали відповідь на поставлене запитання. Зазначимо, що під час ходу гри звучали, як словесні запитання від спікера, так і відео-запитання для педагогів знатоків. Комплекс запитань спрямовувався на виявлення рівня компентностей педагогічних працівників закладу позашкільної освіти з урахуванням знань нової редакції закону «Про освіту».
Перемогла команда, яка надала найбільшу кількість правильних відповідей, виборовши при цьому імітовану золоту статуетку «Сову».
Подібна форма організації методичної роботи з педагогічними кадрами сприяє активізації педагогів, мотивує до підвищення рівня фахової компетентності, об’єднує колектив до творчої співпраці.
І.Слєпєнькова, методист закладу
|