Засідання круглого столу для вчителів початкових класів міста
Комунальна установа «Знам’янський інклюзивно-ресурсний центр Знам’янської міської ради» активно проводить інформаційно-просвітницьку роботу з питань організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти міста.
20 листопада 2019 року в навчально-виховному комплексі «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3-гімназія» відбулося засідання круглого столу для вчителів початкових класів міста, які працюють в умовах інклюзії на тему: «Характеристика дітей з особливими освітніми потребами та стратегії їх підтримки в освітньому середовищі».
Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: усі діти є цінними й активними членами суспільства. Головними агентами шкільної соціалізації є вчителі, які виконуючи покладені на цей інститут завдання, мають створити проміжну модель стосунків дітей із соціальним світом. Освітній процес передбачає формування певної системи знань, умінь і навичок учня. Вчителі повинні знати особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами, напрями соціалізації особистості та принципи організації роботи вчителя з різними нозологіями дітей.
Учасники засідання переглянули презентацію на тему: «Особливості розвитку дітей з розладами аутистичного спектру», яку підготувала директор інклюзивно-ресурсного центру Лариса Мельник.
Комунальна установа «Знам’янський інклюзивно-ресурсний центр Знам’янської міської ради» активно співпрацює із закладами загальної середньої освіти і проводить інформаційно-просвітницьку діяльність та поширює інформацію про дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти міста.
20 листопада 2019 року в навчально-виховному комплексі «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3-гімназія» відбулося засідання круглого столу для вчителів початкових класів міста, які працюють в умовах інклюзії на тему: «Характеристика дітей з особливими освітніми потребами та стратегії їх підтримки в освітньому середовищі».
Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: усі діти є цінними й активними членами суспільства. Головними агентами шкільної соціалізації є вчителі, які виконуючи покладені на цей інститут завдання, мають створити проміжну модель стосунків дітей із соціальним світом. Освітній процес передбачає формування певної системи знань, умінь і навичок учня. Вчителі повинні знати особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами, напрями соціалізації особистості та принципи організації роботи вчителя з різними нозологіями дітей.
Учасники засідання заслухали доповідь та переглянули презентацію директора інклюзивно-ресурсного центру Лариси Мельник на тему: «Особливості розвитку та стратегії допомоги дітям з розладами аутистичного спектру».
Вчитель - логопед інклюзивно-ресурсного центру Надія Білоконь виступила з презентацією на тему: «Характеристика дітей з інтелектуальними порушеннями».
Вчитель - реабілітолог Катерина Фоміна підготувала презентацію на тему:
«Характеристика дітей з порушеннями опорно-рухового апарату».
На засіданні круглого столу педагоги обмінялися досвідом роботи з учнями з особливими освітніми потребами та обговорили питання надання корекційно-розвиткових послуг та психологічної підтримки їх батькам
Вчителі отримали від працівників інклюзивно-ресурсного центру методичні рекомендації щодо навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.
Директор
Лариса МЕЛЬНИК
|