Організація інклюзивного середовища в закладі загальної середньої освіти
Відповідно до плану роботи КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» на 2019 рік 04 квітня на базі навчально-виховного комплексу «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-гімназія» відбувся обласний семінар-тренінг учителів та асистентів учителів закладів загальної середньої освіти на тему: «Організація інклюзивного середовища в закладі загальної освіти».
Участь у заході взяли 23 педагоги Кіровоградської області. Гостей радо зустріли хлібом-сіллю та яскравою хореографічно-пісенною композицією «Україна-мати» учні закладу.
Програма обласного семінару-тренінгу
9.50-10.00 Зустріч учасників семінару
10.00-10.10 Вітальне слово директора закладу – О.Подвиженко
10.15-10.35 Інклюзивне освітнє середовище в закладі (Грузін В.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи).
10.40-10.50 Презентація: Співпраця ІФЦ із закладами загальної середньої освіти (Мельник Л.А. - директор ІРЦ)
Робота по локаціям (11.00- 13.00)
Розробка індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами (Грузін В.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи).
Корекційно-розвиткове заняття з розвитку мовлення (Білоконь Н.О. - логопед ІРЦ).
Розвиток дрібної моторики учнів з особливими освітніми потребами. Виставка робіт (Попова Л.М. -вчитель образотворчого мистецтва та трудового навчання).
З досвіду роботи в інклюзивному класі (Андрєєва Н.Д. - вчитель початкових класів).
Заняття ЛФК (Йовенко О.Г. - вчитель фізичної культури).
Екскурсія до шкільного музею (Білокамінська Т.І. -вчитель історії та правознавства).
13.00- 13.15 Фізкультпауза (Романова В.В.- вчитель фізичної культури).
13.20- 13.45 Заняття з елементами тренінгу «Успішна інтеграція дитини з ООП в освітній процес» (Клименко О.П. - практичний психолог).
Підсумки.
Учасники семінару-тренінгу мали змогу отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися досвідом із даного питання. По завершенню семінару вчителі, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, отримали практичні та методичні матеріали щодо організації навчального процесу в класах з інклюзивною формою навчання. Також педагоги набули знань із розробки індивідуальної програми розвитку, з питань модифікації та адаптації навчальних програм.
Директор Подвиженко О.
Заступник директора з НВР Грузін В.В
|