Субота, 23.11.2024, 13:30
Вітаємо Вас, Гість
Меню сайту
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Главная » 2019 » Березень » 27 » Педагогічний коучинг для молодих педагогів
16:01
Педагогічний коучинг для молодих педагогів

Педагогічний коучинг для молодих педагогів

В умовах модернізації освітньої системи підвищуються вимоги до педагога, його професіоналізму і особистісних якостей. Сьогодні стає очевидним, що розвиток конкурентоздатної особистості в  освітніх закладах різного типу неможливий без підвищення професійної компетентності  педагогів. Оскільки центральною у змісті сучасної освіти є особистість учня/вихованця, створення сприятливих умов для її становлення та розвитку на кожному етапі, то якість і міра цього розвитку виступають як показник роботи вчителів. 
26 березня 2019 року на базі центру дитячої та юнацької творчості в рамках Тижня молодого вчителя з метою надання методичної допомоги педагогам щодо вдосконалення рівня професійної компетентності шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності методистами методичного кабінету відділу освіти було проведено педагогічний коучинг для молодих педагогів міста Знам’янки на тему: «Самоосвіта – основа професійного розвитку педагога». 
Методист з кадрових питань Шемчук Н.М. акцентувала увагу молодих педагогів на тому, що професійний розвиток педагогічних працівників передбачає постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які інші види і форми професійного зростання; на необхідності знань Закону України «Про освіту», оскільки він регулює суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов’язків фізичних та юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права.
 Навчання впродовж життя… Цей вислів уже давно набув популярності не лише серед учнів і студентів, але й серед тих, хто знання надає. Адже будь-якому професіоналу, щоб залишатися затребуваним та «актуальним», потрібно навчатися новому та постійно самовдосконалюватися. Окремо зупинилася на статті 24, де прописано, що «… педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту та/або професійну кваліфікацію педагогічного працівника, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи…» Під час обговорень проекту закону «Про повну загальну середню освіту» Ніна Михайлівна ознайомила зі змінами, які чекають вчителів: отримання педагогічної свободи, проходження педагогічної інтернатури, курсів домедичної підготовки  тощо. Мета  оновленої системи освіти  — сформувати генерацію випускників шкіл, які будуть цілісними особистостями, інноваторами, здатними стати творцями і частиною інклюзивного та інноваційного суспільства.
Завідувач методичного кабінету відділу освіти Ліпінська О.Г. звернула увагу присутніх на те, що в умовах сучасного інформаційного суспільства будь-який спеціаліст-професіонал зустрічається з потребою самовдосконалення і саморозвитку, задовольнити яку може здатність особистості до самоосвіти та самоуправління навчальною діяльністю. Самоосвітня компетентність стає невід’ємною складовою професійної компетентності педагога. Її формування потребує нових підходів у навчанні, нових інструментів у взаємодії суб’єктів освітнього процесу, що сприяє розвитку самостійної особистості, здатної до саморозвитку, реалізації власних можливостей, прийняття рішень і досягнення цілей. Для того, щоб навчати, вчителю самому необхідно постійно навчатись. Прагнення до знань, психологічна готовність педагога до об'єктивної потреби навчатись протягом своєї педагогічної кар'єри є безперечним гарантом його професійного становлення. Самоосвіта визнається одним із найефективніших шляхів розвитку професійної компетентності, який зумовлює наступність, послідовність післядипломної освіти педагога.
З молодими педагогами Ольга Григорівна провела анкетування, ряд інтерактивних вправ, під час яких було розкрито сутність поняття «самопізнання», основні завдання самоосвітньої діяльності педагога, шляхи, мотиваційні чинники самоосвіти, напрями і форми самоосвітньої роботи.
Методист методичного кабінету Остроушко І.І. провела з присутніми майстер-клас «Лепбук як інноваційний підхід до формування креативної особистості школяра/вихованця в умовах Нової української школи», наголосивши на тому, що лепбук – це не тільки потужний довідниковий інструмент і особлива форма організації освітнього процесу, а й основа партнерської проектної діяльності дорослого з дітьми (педагога з вихованцями, батьків з дитиною). Це прикінцевий результат самостійної дослідницької роботи, які дитина виконала під час знайомства з певною темою. Ірина Іллівна продемонструвала різновиди лепбуків та ознайомила з перевагами їх використання: ознайомлення, закріплення і систематизація інформації. 
Дякуємо учасникам за активність та плідну співпрацю під час проведення заходу. 
З рекомендаціями педагогічного коучингу можна ознайомитися ТУТ.

О.Ліпінська,  завідувач методичного кабінету

Категория: Методичний кабінет | Просмотров: 349 | Добавил: znamosvita | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Форма входу
Пошук
ЗНО 2022
Протидія булінгу
Корисні посилання
 
 
 
 
 
 
 
Відео

 


© Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради, 2011-2020р.
При використанні матеріалів сайту посилання на сайт обов'язкове
При наявності авторських претензій до матеріалів сайту - звертайтесь за адресою
Увага! Якщо Ви виявили помилку в будь-якій частині сайту, будь ласка, виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter!
Система Orphus
Сайт створено на платформі Ucoz

Зробити безкоштовний сайт з uCoz