Методичне об’єднання вчителів-логопедів
Важливою складовою становлення особистості дошкільника є мовленнєва діяльність.
Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини, скарбниця всіх знань. Це засіб спілкування, пізнання, мислення, інтелектуальної діяльності. До шести років не всі діти оволодівають граматично правильним мовленням.
В 2018-2019 начальному році в закладах дошкільної освіти міста 142 дитини отримують корекційну допомогу в групах для дітей з порушеннями мовлення, яку їм надають досвідчені вчителі- логопеди.
14 лютого 2019 року на базі дошкільного навчального закладу №7 «Козачок» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів на тему: «Формування сукцесивних навичок у старших дошкільників з порушеннями мовлення».
Учасники засідання взяли участь в обговоренні доповіді з даного питання та переглянули підгрупове заняття на тему: «Троє поросят на новий лад», яке провела вчитель-логопед Філіпова В.О.
Для формування сукцесивних навичок вчитель-логопед використала казку, яка викликає у дитини подив, зацікавленість, бажання пізнавати, розвиває уміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, націлює на відкриття нового і осмислення власного досвіду.
На занятті логопед розвивала у дітей мовлення , мислення, пам’ять, сприйняття та увагу, виховувала почуття товариськості, впевненості у власних силах. Обладнання, яке використовувала на занятті вчитель-логопед було яскравим та цікавим для дітей і допомагало їм засвоювати навчальний матеріал та бути активними.
Вчителі-логопеди мали можливість ознайомитися з виставкою дидактичного матеріалу для розвитку та формування у дітей старшого дошкільного віку сукцесивних навичок і подякували колезі за досвід роботи з дітьми, яким вона поділилася з ними.
|