Ділова гра, як форма методичної роботи
28 січня 2019 року, відповідно до річного плану методичної роботи Центру дитячої та юнацької творчості, відбулося засіданні педагогічної ради з проблеми: «Аналіз освітньої діяльності закладу за I – семестр 2018/2019 навчального року. Актуальність та механізми реалізації виховання соціально – компетентної особистості в закладі позашкільної освіти; Робота по створенню ментальної карти».
Основними завданнями заходу визначено:
сприяння максимальному залученню членів педколективу до спільної творчої роботи;
підвищення теоретичного та практичного рівнів фахової майстерності з виокремленої проблеми;
поєднання індивідуальних та групових форм роботи з педагогами закладу, стимулювання їх до самоосвіти;
створення відповідних умов для обміну досвідом роботи.
Форма проведення: Діалог – ділова гра.
Робота під час засідання була поділена на дві частини. Директором закладу, Г.Подвиженко, був проведений ґрунтовний та змістовний аналіз освітньої діяльності закладу за I – семестр 2018/2019 навчального року.
Методист закладу, І.Слєпєнькова, познайомила присутніх з моніторингом рейтингового оцінювання методичної роботи педагогічних працівників закладу за I – семестр 2018/2019 навчального року. Були зроблені певні акценти на прогалини в методичні роботі педагогічних працівників закладу та освітній діяльності в цілому. Прийняті відповідні рішення по покращенню роботи.
Друга частина методичного заходу була проведена у формі ділової гри та поділена на два модулі, теоретичний та практичний. Перед початком гри педагогам була запропонована рефлексія – вправа «Фруктове дерево». Під час теоретичного модулю шляхом «Мозкової атаки» присутні відновили знання щодо соціальної компетентності; методики діагностики комунікативно - соціальної компетентності (КСК); діяльнісного підходу до формування соціальної компетентності; визначили ключові компетентності європейських країн та державні стандарти відповідно до НУШ. Під час обговорення даних питань, керівник гуртка «Самоврядування дітей та молоді» С.Литвинець поділилась досвідом роботи з проблеми формування комунікативно–соціальної компетентності в дітей та молоді, роль наставництва для підростаючого покоління.
Під час практичного модулю педагоги спробували створити ментальну карту з проблеми: «Соціальна компетентність – шляхи реалізації в закладі позашкільної освіти».
Методичні заходи такого спрямування сприяють максимальному залученню педагогів до спільної творчої роботи , підвищенню теоретичного та практичного рівнів їх фахової майстерності, створюють оптимальні умови для обміну досвідом.
І.Слєпєнькова, методист закладу
|