Проведення загальношкільної акції
«16 днів проти насилля» по Знам’янській ЗШ І-ІІІ ст. № 6
У період з 25 листопада по 10 грудня 2018 р. в Знам'янській ЗШ І-ІІІ ст. №6 тривала акція "16 днів проти насилля". Першою справою для психологічної служби було оформлення інформаційного стенду та планування заходів для учнів, вчителів та батьків.
Для учнів початкової школи були проведені зустрічі з 10-класниками, які провели акцію " Долонька щастя. Стоп насилля." Всім діткам та вчителям 1- 4 класів, бібліотекарю, батькам та адміністрації бажали гарного настрою і приємних вихідних, комусь робили компліменти або ж просто привітно посміхались. «Долонька щастя» - емблему саме з таким побажанням можна було прочитати на плечі волонтерів 10 класу, учнях школи та вчителях.Особливу увагу звернули на учнів початкової школи та батьків, які вранці приводили дітей до школи. Філософія цієї акції - це спроба почати сьогоднішній день з добрим настроєм, добрими словами та вчинками. Важливим стало проведення акції саме перед вихідними, щоб підтримати тему вдома з батьками.
Для учнів середньої школи проведено корекційно-розвивальні заняття, які мають просвітницький та практичний характер. Вправи " Зробимо світ добрішим", "Коло цінностей", "Добрі справи для моєї родини", "Сюрприз для однокласника" сприятимуть формуванню доброзичливого ставлення до себе, однолітків та родини. Для учнів всієї школи запропоновано прийняти участь у проведенні моніторингового дослідження "Скринька щастя" і "Скринька допомоги", діти протягом тижня наповнювали їх своїми листами, в яких вказували радощі та тривоги в їхньому житті.
05.12.18. в школі була проведена акція "Скринька довіри" серед учнів школи. Мета акції:
- провести моніторингове дослідження в рамках тижня "16 днів проти насилля";
- дослідити психоемоційний стан учнів різних вікових періодів;
- визначити рейтинг, що дітей найбільше радує, а що хвилює або лякає.
Після обробки даних плануються індивідуальні консультації та групові корекційні заняття на підвищення рівня самооцінки, відпрацювати вправи на самопідтримку, емпатію, катарсис.
Шкільний психолог Рац О. В.
|